საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7301 ნიკა ბარამიძე საქართველო გორი 08 აგვისტო, 2021
7300 elene chikvaidzd საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7299 nugo siradze საქართველო batumi 08 აგვისტო, 2021
7298 თორნიკე ბიბილაშვილკ საქართველო Gori 08 აგვისტო, 2021
7297 თათია ნახარაია საქართველო ფოთი 08 აგვისტო, 2021
7296 ელენე ჩიკვილაძე საქართველო Gori 08 აგვისტო, 2021
7295 Niko Lortkiphanidze საქართველო Batumi 08 აგვისტო, 2021
7294 თეონა მუშკუდიანი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7293 ანი ზუმბაძე საქართველო ქუთაისი 08 აგვისტო, 2021
7292 მარიამ კახიძე საქართველო თელავი 08 აგვისტო, 2021
7291 Ilia Revazishvili საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7290 მარიამ მჭედლური საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7289 ნიკა ფუტკარაძე ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7288 ანი სიმონიშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7287 nana axmeteli საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7286 Მარიამი Მიჯახკაშვილი საქართველო Თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7285 მონიკა წურწუმია საქართველო ჩხოროწყუ 08 აგვისტო, 2021
7284 მარიამი ბოჭორიშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7283 ნინა კვანტიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7282 ხვიჩა ირემაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7281 Salome Kvaracxelia საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7280 სალომე ანდრონიკაშვილი თბილიდი 08 აგვისტო, 2021
7279 ნინი ჩოხელი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7278 ნაკო ცინცაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7277 ანა მამულაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7276 ანი ვარადაშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7275 Aleqsandre Xucishvili საქართველო თელავი 08 აგვისტო, 2021
7274 თამთა ამირანაშვილი საქართველო ქუთაისი 08 აგვისტო, 2021
7273 ზურაბ სირაბიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7272 მაია გოგოლაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7271 გიორგი შაინიძე საქართველო ქობულეთი 08 აგვისტო, 2021
7270 ლანა თოდრია საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7269 დათო მიქელაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7268 დიანა გაბაიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7267 თამთა ციქუბაძე საქართველო კნოლევი 08 აგვისტო, 2021
7266 მარიამ ტარიელაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7265 Მარი Ქაშიბაძე საქართველო ქუთაისი 08 აგვისტო, 2021
7264 Mariami Abesadze საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7263 ლიზი ჩავლეშვილი საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7262 სალომე ვარშანიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7261 ლილიანა ჩიგიგიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7260 ნატა ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7259 მარიამ თედორაძე საქართველო batumi 08 აგვისტო, 2021
7258 Iakobi Gogiashvili საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7257 რატი დიასამიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7256 ლალი ლასურაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7255 Temur Mamedovi საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7254 x gggg aaaaaa 08 აგვისტო, 2021
7253 მარიამ ანდღულაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7252 sss sss საქართველო tb 08 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად