საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7201 მადონა გვიანიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7200 ბერუა ურუშაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7199 მარიამ ვარშანიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7198 Mariam Jinashvili საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7197 ნინო ბერიაშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7196 მარიამ მღებრიშვილი საქართველო რუსთავი 08 აგვისტო, 2021
7195 მარიამ ჯაბიევი საქართველო წყალტუბო 08 აგვისტო, 2021
7194 ქეთევან თოფჩიშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7193 lela chikviladze tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7192 Mariam Munachava საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7191 თეკლა ალანია საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7190 ანა ბეგლარაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7189 მადონა ორაგველიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7188 Lika Gurgenadze საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7187 lika martashvili martashvili საქართველო გურჯაანი 08 აგვისტო, 2021
7186 ბექა მარღანია საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7185 Linda Shavadze საქართველო Chibati 08 აგვისტო, 2021
7184 ანი ძირკვაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7183 ნია კანდელაკი თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7182 თამარ შავლაყაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7181 მერი ნებიერიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7180 Ani Qushashvili Qushashvili საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7179 Nino Shatirishvili საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7178 ბარბარე ტოტოლაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7177 გიორგი ბერაია საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7176 ვაჩე გამხიტაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7175 ზვიად წამაამლაიძე საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7174 ირმა ქათამაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7173 მირიან მუკბანიანი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7172 მეგი მრევლიშვილი მცხეთა 08 აგვისტო, 2021
7171 ნინო ფანჯაკიძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7170 ალექსანდრე ბიწაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7169 nika gloveli საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7168 თაკო ლაბაძე საქართველო ხაშური 08 აგვისტო, 2021
7167 ვიქტორია ოზმანოვი საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7166 ani kevlishvili საქართველო ambrolauri 08 აგვისტო, 2021
7165 sofo sofo თელავი 08 აგვისტო, 2021
7164 ლერი დეკანაძე საქართველო ხულო 08 აგვისტო, 2021
7163 Anna Ovanesiani საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7162 Lizi Beridze საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7161 Ana Beridze საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7160 გიორგი შარიქაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7159 Nini Abuladze საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7158 თეკლე ფიფია საქართველო ზუგდიდი 08 აგვისტო, 2021
7157 მარიამ ფიფია საქართველო ზუგდიდი 08 აგვისტო, 2021
7156 sofio euashvili საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7155 იზაბელა სარდლიშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7154 ნინო დარბაიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7153 elene davituri Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7152 Mate Margania საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად