საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7451 Ani Vardiashvili საქართველო Yvareli 08 აგვისტო, 2021
7450 mariam sologashvili საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7449 Lizi Gugunava საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7448 ლუკა გიორგაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7447 დავით კაპანაძე საქართველო ბორჯომი 08 აგვისტო, 2021
7446 თემო გოგრიჩიანი საქართველო ახალციხე 08 აგვისტო, 2021
7445 ჯაბა მნათობიშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7444 ალეკო ტალაშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7443 აკაკი გელაშვილი საქართველო ხაშური 08 აგვისტო, 2021
7442 ლიკა თედეიშვილი საქართველო რუსთავი 08 აგვისტო, 2021
7441 Eti Sefashvili საქართველო Kvareli 08 აგვისტო, 2021
7440 მარიამ მაკარაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7439 ანა ქიზიყელაშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7438 ნინი ხელაშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7437 ლიზი ქარენაშვილი საქართველო Kvareli 08 აგვისტო, 2021
7436 ანა მიქელაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7435 ხატია ზაუტაშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7434 ანი გოგიტაძე საქართველო ხაშური 08 აგვისტო, 2021
7433 მარიამ ხუციშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7432 marta katsadze საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7431 მიხო ხუციშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7430 თემო ხუციშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7429 თენგო ტაბატაძე საქართველო ქარელი 08 აგვისტო, 2021
7428 მაკა ზაუტაშვილი ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7427 ლიკა გელაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7426 ნინო დევიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7425 საბა ხუციშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7424 ირინე ჩადუნელი საქართველო ხაშური 08 აგვისტო, 2021
7423 ნიკა ლომუაშვილი საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7422 დალი ზუციშვილი საქართველო ყვარელი 08 აგვისტო, 2021
7421 ზურა ლაბაძე საქართველო სურამი 08 აგვისტო, 2021
7420 ნიკა ლომსაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7419 ანი ტაქსიდი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7418 ილია ჭავჭავაძე საქართველო ხაშური 08 აგვისტო, 2021
7417 ალექსანდრე მოქია საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7416 Nika Labadze საქართველო გორი 08 აგვისტო, 2021
7415 ივანე გრძელიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7414 ანი ხაბელაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7413 თამარი ჩიხრაძე საქართველო ომი 08 აგვისტო, 2021
7412 nini kapanadze საქართველო ზესტაფონი 08 აგვისტო, 2021
7411 გულიკო ფეიქრიშვილი თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7410 მარიამ შიოშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7409 ელისაბედ თვარაძე საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7408 საბა ბეჟუაშვილი საქართველო კასპი 08 აგვისტო, 2021
7407 სვეტა ნიკალაძე საქართველო Batumi 08 აგვისტო, 2021
7406 მანუჩარ გორაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7405 Saba Kopaladze საქართველო Kutaisi 08 აგვისტო, 2021
7404 lika karveladze საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7403 toko paikidze თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7402 ანა გამახარაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად