საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7551 ლუკა ლონდარიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7550 ლუკა კალანდაძე თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7549 გვანცა კაპანაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7548 Valiko Ismailov საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7547 გიორგი აბრამიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7546 ლილე შაქარაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7545 ნუცა დეკანაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7544 ნია სიმონიშვილი საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7543 ნანა აფციური საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7542 მარიამ რუსია საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7541 ცირა გუჩმანიძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7540 თეა სირაძე საქართველო Tbilisi, Gerogia 09 აგვისტო, 2021
7539 ნინო ხუჯაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7538 დიკო აბლოთია საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7537 ნონა ყიფშიძე საქართველო საჩხერე 09 აგვისტო, 2021
7536 ნინო ყიფშიძე საქართველო საჩხერე 09 აგვისტო, 2021
7535 დიანა აბლოთია საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7534 შოთა მემარნიშვილი საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7533 ანა ჭურღულია საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7532 თინა გარდავა საქართველო ზესტაფონი 09 აგვისტო, 2021
7531 Nika Sheshaberidze საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7530 გიორგი შამუგია საქართველო გალი 09 აგვისტო, 2021
7529 ლანა ბეციაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7528 მარიამ შედაბერიძე საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7527 tamari kvetenadze zestafoni 09 აგვისტო, 2021
7526 ლალი კვინიკაძე საბერძნეთი ზესტაფონი 09 აგვისტო, 2021
7525 მარიამ მელაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7524 ანა ბიაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7523 დიმა ჩარკვიანი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7522 სალომე მშვენიერაძე საქართველო ზესტაფონი 09 აგვისტო, 2021
7521 ხატია კაპანაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7520 ჯარჯი ჯაყელი საქართველო Ge 09 აგვისტო, 2021
7519 ნინი ჯიშიაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7518 გიო ბიბი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7517 იური კალანდაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7516 ანა მახათაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7515 Irina Mkrtichiani საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7514 ირაკლი ბერიძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7513 გაბრიელ ბარათაშვილი საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7512 მედეა ბალღიაშვილი საქართველო თელავი 09 აგვისტო, 2021
7511 ნათია კაპანაძე საქართველო ყვარელი 09 აგვისტო, 2021
7510 რომანი გელაშვილი საქართველო ხაშური 09 აგვისტო, 2021
7509 Nika Bazadze საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7508 მარიამ ცერცვაძე თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7507 მარიამ კოწოწაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7506 ირაკლი ტორუა საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7505 ირაკლი არსენაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7504 ზაურ მარკოიძე საქართველო ჩოხატაური 09 აგვისტო, 2021
7503 ანნა კვარაცხელია საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7502 დავით კვარაცხელია საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად