საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7501 Liza Mikiashvili საქართველო Kutaisi 09 აგვისტო, 2021
7500 ნინო აკობია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7499 ნინო აკობია საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7498 სალომე ნიკოლეიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7497 ნინი გოშუა საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7496 ბექა მამრიკიშვილი საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7495 მარი მათიაშვილი საქართველო რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7494 მაკა კიკაძე საქართველო ხასური 09 აგვისტო, 2021
7493 Ani Shengelia საქართველო ზუგდიდუ 09 აგვისტო, 2021
7492 მარიამ ფეიქრიშვილი საქართველო რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7491 ზურა მახარაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7490 Tako Mumladze საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7489 ქეთევან კენჭოშვილი თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7488 გიგა მახარაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7487 ლეილა რევაზაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7486 ნელი რევაზაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7485 თამაზი ახალბედაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7484 ქეთევან ქოჩარიანი თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7483 გიორგი ახალბედაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7482 ივანე ახალბედაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7481 დემური ახალბედაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7480 მაყვალა მიჩიტაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7479 თამაზი ახალბედაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7478 დიანოზ მახარაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7477 მარიამ ახალბედაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7476 ციალა მაისურაძე მაისურაძე საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7475 თემური მახარაშვილი საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7474 Pro Gamer Biannual 09 აგვისტო, 2021
7473 ელიკო რევაზაშვილი გორი 09 აგვისტო, 2021
7472 გიორგი ჩოკოლაAვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7471 ნანუკა ბიძინაშვილი გორი 09 აგვისტო, 2021
7470 ნინო სასწრაფოშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7469 ლიზი არქანია საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7468 tamazi tskhadadze საქართველო თერჯოლა 09 აგვისტო, 2021
7467 ekuna mchedlishvili საქართველო თელავი 09 აგვისტო, 2021
7466 გალინა ელბაქიძე საქართველო გორი 08 აგვისტო, 2021
7465 ლუკა კობახიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7464 ირაკლი კურდღელაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7463 გიორგი ხანიშვილი საქართველო Tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7462 Mari ბრეგაძე საქართველო Kutaisi 08 აგვისტო, 2021
7461 მარიამი ფარცვანია ფარცვანია საქართველო Თბილის 08 აგვისტო, 2021
7460 ლიზა სხირტლაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7459 იზოლდა ხიმშიაშვილი საქართველო 08 აგვისტო, 2021
7458 მერი შიუკაშვილი საქართველო tbilisi 08 აგვისტო, 2021
7457 ელენე ჯალაბაძე საქართველო Batumu 08 აგვისტო, 2021
7456 გეგა საგინაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7455 სანდრო მოდებაძე საქართველო ქუთაისი 08 აგვისტო, 2021
7454 მიშკა სურმანიძე საქართველო batumi 08 აგვისტო, 2021
7453 თემური მაზიაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7452 Ani Qacaridze საქართველო Zestaponi 08 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად