საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
101 ანასტასია ოსეფაიშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
100 luka davitadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
99 თიკა აბაშიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
98 ნინი ჯოხაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
97 ქეთევან ციცქიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
96 თამარ ტარუაშვილი გორი 12 ივლისი, 2021
95 გიორგი სილაგაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
94 ნინო კირცხალია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
93 მარი დვალიშვილი საქართველო ვანი 12 ივლისი, 2021
92 გვანცა ტყეშელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
91 tornike tananashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
90 თიკა კვატაშიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
89 დათო ბახსოლიანი ბახსოლიანი საქართველო ცაგერი 12 ივლისი, 2021
88 Mariana Boboxidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
87 Nika Aghaia საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
86 ნანა საგინაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
85 ირინა ნიკულინა საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
84 ნინო ქართველიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
83 მაკა შაინიძე საქართველო ლანხუთი 12 ივლისი, 2021
82 გვანცა გულორდავა სენაკი 12 ივლისი, 2021
81 მარი კოპაძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
80 Nini Oragvelidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
79 გაგა ივანივი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
78 მარიამ ბარაქაძე ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
77 giorgi obolashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
76 მარინა კარმანოვა საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
75 თენგიზ ორაშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
74 ანნა მარია ბასარია poti 12 ივლისი, 2021
73 მარია ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
72 ბექა ესართია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
71 ანი ბოჭორიშვილი ბოჭორიშვილი საქართველო ამბროლაური 12 ივლისი, 2021
70 მარი ქვაჩაკიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
69 Mikheil Mikeladze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
68 ბესარიონ ოსიპიდის საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
67 დიანა ბერიძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
66 mariam mamisashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
65 მადონა ჯგუნჯგია სამტრედია 12 ივლისი, 2021
64 საბა შუბლაძე საქართველო წნორი 12 ივლისი, 2021
63 მარიამ ქარჩავა საქართველო ოზურგეთი 12 ივლისი, 2021
62 მარიამ ჩუხუა საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
61 თეიმურაზი ფაჩულია ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
60 გვანცა კოპაძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
59 ნატო ქარდავა თბილისი 12 ივლისი, 2021
58 Lara Galavariani საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
57 მარიამ ვარდანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
56 დავითი ჟორჟოლიანი საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
55 მარიამ კახელიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
54 ნინო იაკობაშვილი საქართველო ჭიათურა 12 ივლისი, 2021
53 დათო ნათენაძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
52 Mariam Bakuridze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად