საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
201 ანი ქოქრაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
200 ნინო გელაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
199 Nini Sadaghashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
198 ქეთევან დარჩიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
197 ელენე აშორდია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
196 გიორგი რუხაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
195 გობა ინასარიძე ახალციხე 12 ივლისი, 2021
194 ნინო კაციაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
193 დიანა აბაშიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
192 Nino Miqeladze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
191 Irina Mavzarashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
190 თორნიკე ცირეკიძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
189 ზულეიხა წულუკიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
188 ნინო ზირაქაშვილი საქართველო გურჯაანი 12 ივლისი, 2021
187 მარიამ შამუგია საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
186 Nika Gongliashvili საქართველო Qareli 12 ივლისი, 2021
185 გივი თოიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
184 ნინი კირკიტაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
183 elene natroshvili საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
182 ნატო ქურდაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
181 ნანი ლაზარაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
180 nuki kikolashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
179 Ani Kobakhidze საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
178 ანანო მიმინოშვილი საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
177 ლიზი ქუფარაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
176 მარიამ გიოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
175 ალექსანდრე ნაკაშიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
174 ლექსო ღანიაშვილი დუშეთი 12 ივლისი, 2021
173 რობერტი ახიჯანიანი საქართველო თეთრიწყარო 12 ივლისი, 2021
172 კესო ქარდავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
171 ნინო პეტრიაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 12 ივლისი, 2021
170 მაია goginashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
169 თომა სოლომონიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
168 nino lobzhanidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
167 მარიამ ფაჩულია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
166 Gela Tavartkiladze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
165 ელენე გუშარაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
164 nodari bagaturia საქართველო tskaltubo 12 ივლისი, 2021
163 მარიამ მახარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
162 Revaz Xachapuridze საქართველო Qutaisi 12 ივლისი, 2021
161 სოფიკო ლაგვილავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
160 ნინო ხუნაშვილი ხუნაშვილი საქართველო დედოფლისწყარო 12 ივლისი, 2021
159 სოსო მასურაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
158 მარიამი მარგალიტაძე საქართველო ოზურგეთი 12 ივლისი, 2021
157 ნანა ბექაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
156 მეგი ჩავლეიშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
155 ლუკა გეთია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
154 ნათია ელიაძე საქართველო ყაზბეგი 12 ივლისი, 2021
153 ლუიზა დანელია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
152 მარიამ ცომაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად