საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
151 გიორგი თიგიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
150 ქეთი ფანქველაშვილი ფანქველაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
149 მარიამი თედიაშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
148 მათე საჯაია საქართველო სენა 12 ივლისი, 2021
147 ვაჟა გოგუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
146 გიორგი შავაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
145 nikolozi tabaxmelashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
144 სალომე თაქთაქიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
143 მარიამ ჯიხვიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
142 ანა კობალაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
141 თაკო ბაჩალიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
140 მარიამი მაისურაძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
139 დიანა ქათამაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
138 მარიამ კიკილაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
137 ვერიკო სირია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
136 Beka Papashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
135 Eka Muzashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
134 მერი გოგოლი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
133 Irakli Megrelidze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
132 ალექსი ქობულაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
131 ნათია თათეშვილი ახალციხე 12 ივლისი, 2021
130 დიანა ზოიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
129 გიორგი მარიამიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
128 ავთანდილ ნადირაშვილი საქართველო ლანჩხუთი 12 ივლისი, 2021
127 Zura Dzidzigur საქართველო სენ 12 ივლისი, 2021
126 guga gvaladze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
125 giorgi evanisei საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
124 ნატო ჯირკველიშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
123 თამარ ნებიერიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
122 chata saphareli საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
121 თამარ წულუკიძე ამერიკის შეერთებული შტატები Batumi 12 ივლისი, 2021
120 ლანა სახელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
119 მეგი გულაია ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
118 მარიამ ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
117 მარიამ თათეშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
116 ana gorgadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
115 ნანა ხვიტია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
114 ზურაბ მესხი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
113 ნატალია შაშვიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
112 ანი პოგრებნიაკი საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
111 მარიამ ფაჩულია საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
110 ნიკა ტრაპაიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
109 თინათინ ბარჯაძე საქართველო ჭიათურა 12 ივლისი, 2021
108 საბინა ფარაჯევა თბილისი 12 ივლისი, 2021
107 Irakli Murvanidze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
106 Nikoloz Kharkhelauri საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
105 სოფიო ჭუმბურიძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
104 მარიამ ჯავახიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
103 ნია დეკანაძე დეკანაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
102 ლიზი ალავიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად