საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7151 ნოდო მარღანია თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7150 Tamuna Sardlishvili საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7149 თეონა სარდლიშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7148 ელისაბედი ცხადაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7147 სანდრო ლომიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7146 ცარო ლეკვეიშვილი საქართველო ქუთაისი 08 აგვისტო, 2021
7145 anri chokharadze საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7144 ეთერი სამადაშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7143 გიორგი მაქაცარია ზუგდიდი 08 აგვისტო, 2021
7142 იზა მერაბიშვილი საქართველო ახალციხე 08 აგვისტო, 2021
7141 ანკა წერეთელი საქართველო გორი 08 აგვისტო, 2021
7140 რუთი მალაყმაძე საქართველო ბათუმი 08 აგვისტო, 2021
7139 ნიკოლოზ მელია საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7138 ვანო ჯოლბორდი საქართველო Gori 08 აგვისტო, 2021
7137 ლუკა შენგელია ვანი 08 აგვისტო, 2021
7136 ლევანი იაკობიძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7135 ლევანი რუაძე საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7134 ანა გოგატიშვილი საქართველო თბილისი 08 აგვისტო, 2021
7133 ნიკა ქუქჩიშვილი საქართველო ახალციხე 08 აგვისტო, 2021
7132 ლევანი მახათაძე საქართველო ზესტაფონი 08 აგვისტო, 2021
7131 ანი კვარაცხელია საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7130 თორნიკე თუთბერიძე საქართველო ლლლლლლ 07 აგვისტო, 2021
7129 ლია ბარზონიძე საქართველო პპპპლლლ 07 აგვისტო, 2021
7128 დათო სამხარაძე საქართველო ქქქქქქქ 07 აგვისტო, 2021
7127 luka qajaia საქართველო foti 07 აგვისტო, 2021
7126 ანა ბიძინაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7125 ირაკლი შალიკაშვილი საქართველო ლანჩხუთი 07 აგვისტო, 2021
7124 ლუკა ცარციძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7123 გვანცა ნუცუბიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7122 მარიამ ბარათაშვილი საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7121 Nick aphtsiauri საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7120 ნინო პატარაია საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7119 Tekla Nebieridze Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7118 ანა ბიძინაშვილი საქართველო რუსთავი 07 აგვისტო, 2021
7117 ლაშა გაგუა საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7116 გიორგი მახათაძე საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7115 ნინო ლეჟავა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7114 ნოდარი ღოღობერიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7113 სალომე გვიჩიანი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7112 სალომე თუთბერიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7111 ნინი შალიკიანი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7110 Keti Buziashvili Buziashvili საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
7109 მარიამ კანტროშვილი კანტროშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7108 Nika Were საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7107 დარინა ბალახაშვილი საქართველო ახალციხე 07 აგვისტო, 2021
7106 მარიამი მამულაშვილი საქართველო ახალხიხე 07 აგვისტო, 2021
7105 salome garishvili საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7104 Jemal Mgeladze საქართველო Batumi 07 აგვისტო, 2021
7103 სანდრო მალაყმაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7102 salome gorjoladze საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად