საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7051 დიანა მერანგულოვი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7050 ზურა მახარაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7049 დავით ღოლიჯაშვილი საქართველო Gori 07 აგვისტო, 2021
7048 ნინი მამალაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7047 მიხეილ დუმბაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7046 დეა გვანცელაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7045 saba saba საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7044 Tazo Pataridze საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
7043 კაკო ელაშვილი წნორი 07 აგვისტო, 2021
7042 ანი ხიხაძე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7041 გიორგი ქათამაძე საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7040 ნინო ბუჩუკური საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7039 ანანო ჩიკვილაძე თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7038 ანი ბოჭორიშვილი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7037 თამარი ანთაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7036 შოთა მესხი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7035 ნიკა შავაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7034 Guga Roinishvili Roinishvili საქართველო ქარელი 07 აგვისტო, 2021
7033 აიდა ვერმიშიანი საქართველო მარნეული 07 აგვისტო, 2021
7032 თამარ ნაჭყებია საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7031 თამარ ყურაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7030 დათო ნაჭყებია საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7029 ჯაბა ბერიძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7028 ანანო ქველაძე საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7027 ირმა იაკობაშვილი საქართველო საჩხერე 07 აგვისტო, 2021
7026 გიორგი ფაჩულია საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7025 Vakho Kldiashvili საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
7024 Mzekala Aphtsiauri საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
7023 ქეთი შონია საქართველო ზუგდიდი 07 აგვისტო, 2021
7022 გიორგი ძგიბაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7021 Paata Nachkebia საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7020 ლევან ძგიბაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7019 Maiko Peranidze საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7018 სალომე შონია საქართველო ზუგდიდი 07 აგვისტო, 2021
7017 ნინო ფოლოდაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7016 მარიკა მამასახლისი ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
7015 ნანი აბჟანდაძე საქართველო ვანი 07 აგვისტო, 2021
7014 ნინო გარსენიშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7013 Ako Vajsxe საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7012 მარიამი ხუციშვილი ყვარელი 07 აგვისტო, 2021
7011 მარიამ თურქია საქართველო ფოთი 07 აგვისტო, 2021
7010 გვანცა ცისკაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7009 ქეთა ცაციაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
7008 დათო ნოზაძე საქართველო ქარელი 07 აგვისტო, 2021
7007 ნიკა კვინიკაძე საქართველო კახეთი 07 აგვისტო, 2021
7006 ნეკო კალატიზიშვილი საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
7005 ნელი კალატოზიშვილი საქართველო ქარელი 07 აგვისტო, 2021
7004 Liza osephashvili osephashvili საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
7003 მარიამი ბალაძე საქართველო ქობულეთი 07 აგვისტო, 2021
7002 მორისა მესხიძე საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად