საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6951 მადონა გრიგალაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6950 Ani BERADZE საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6949 Mariami Mchedlidze საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6948 paata beridze საქართველო batumi 07 აგვისტო, 2021
6947 ქრისტინე ბარქმიძე საქართველო Thilisi 07 აგვისტო, 2021
6946 ლექსო გაბუნია საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6945 Mariami Qveladze საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6944 მარია ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6943 მარია ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6942 ანუკი სოლომონიძს საქართველო ხულო 07 აგვისტო, 2021
6941 ანი შავაძე შავაძე თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6940 ბესო კირთაძე საქართველო ხონი 07 აგვისტო, 2021
6939 შოთიკო ხატიაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6938 Anna Datviashvili საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6937 მარიამ გაბუნია საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6936 salome xachiperadze საქართველო ბაღდათი 07 აგვისტო, 2021
6935 ალექსანდრე ვართანიანი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6934 ივანე გათიკაშვილი საქართველო ხაშური 07 აგვისტო, 2021
6933 ნინო ლომიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6932 ლუკა სეფიაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6931 გვანცა შავდათუაშვილი საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
6930 natalia lomidze საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6929 დავითუ ბოჭორიშვილი საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6928 ვაკო ნადირაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6927 მე კაი ქულა ავიღე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6926 ანნა არაბიძე საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6925 მეგი გუგუსიანი საქართველო Poti 07 აგვისტო, 2021
6924 სალომე ბოჭორიშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6923 მაკა შაინიძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6922 ნინო ჩუბინიძე საქართველო ზესტაფონი 07 აგვისტო, 2021
6921 დიანა ზურაბიშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6920 ლევანი ცანავა საქართველო მარტვილი 07 აგვისტო, 2021
6919 ქეთევანი ჩიტია საქართველო აბაშა 07 აგვისტო, 2021
6918 ani dzebisashvili საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6917 ნინი ხაჭაპურიძე საქართველო აგარა 07 აგვისტო, 2021
6916 მარიამი ავაზაშვილი ყვარელი 07 აგვისტო, 2021
6915 Laura Eganovi საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6914 ნიკა ღიბრაძე საქართველო თერჯოლა 07 აგვისტო, 2021
6913 გიო მასხურია საქართველო თბიპისი 07 აგვისტო, 2021
6912 თამარ აბესაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6911 ემილია ბაირამოვი საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6910 იაროსლავ ხარტიკოვი საქართველო batumi 07 აგვისტო, 2021
6909 Zura Qveladze საქართველო მარნეული 07 აგვისტო, 2021
6908 ანა მისრიაშვილი საქართველო tbiliso 07 აგვისტო, 2021
6907 სოსო კუხალაშვილი საქართველო ხონი 07 აგვისტო, 2021
6906 საბა წიკლაური საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6905 ნინო ლომიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6904 ლიკა ლომიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6903 Janna Gogoladze საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6902 ნიკა ქართლელიშვილი საქართველო თელავი 07 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად