საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6501 ნანა გელიაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6500 ალექსანდრე ლომთაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6499 nona Koberidze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6498 ნიკა ნემსაძე საქართველო ცაგერი 06 აგვისტო, 2021
6497 tornike qatamadze batumi 06 აგვისტო, 2021
6496 გიორგი ჯიაძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6495 ლუკა ნემსაძე საქართველო ცაგერი 06 აგვისტო, 2021
6494 Mari Kaciashvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6493 ნოე ნოზაძე საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6492 ირინა ელბაქიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6491 Giorgi Lomtadze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6490 ლუკა როგავა საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6489 ნინო ჯვარშეიშვილი Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6488 ანნა ქავჟარაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6487 მარიამი ბარხუდარაშვილი საქართველო Sagarejo 06 აგვისტო, 2021
6486 მარი ფოლადაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6485 შალვა მზარელუა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6484 ლანა აბურჯანია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6483 Sandra Tamazashvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6482 ლუკა გელაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6481 Lizi Kavtaraze საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6480 გიო გელაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6479 Gvanca Babajanshvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6478 შოთიკო ბასილაძე საქართველო 9 06 აგვისტო, 2021
6477 Sopo Janashvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6476 ანანო ანდრიაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6475 ნინო გოგოᲭური საქართველო Rustavi 06 აგვისტო, 2021
6474 ქეთევან დიდებელი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6473 Gabriel Nuroshvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6472 ნიკა კალანდაძე ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6471 ლუკა ტრაპაიძე საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6470 ნია გელაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6469 Yana Atoyan საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6468 ნინი გელაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6467 ნინი შამუგია ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6466 მაკა სვანაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6465 Dato Burdiladze საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6464 ზურაბ კორკიტი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6463 გუგა ნახუცრიშვილი საქართველო თელავი 06 აგვისტო, 2021
6462 იანა შაგინოვი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6461 გიორგი სოხაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6460 Lizi Kasheisivili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6459 მარიამ კეშელავა საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6458 Mariam Oniani საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6457 ლიკა ტყებუჩავა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6456 ანი ფოლადიშვილი საქართველო ბოლნიდი 06 აგვისტო, 2021
6455 ანა ჟორჟოლიანი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6454 ელენე ხუხია საქართველო სენაკი 06 აგვისტო, 2021
6453 ნინო თევდორაძს საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6452 Mariam Nakhutsrishvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად