საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6601 ნიკუშა ფერაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6600 ბაია გელოვანი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6599 Mariana Atoyan საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6598 Mari Gabelia საქართველო სენაკი 06 აგვისტო, 2021
6597 თეᲐ მამიაური თიანეთი 06 აგვისტო, 2021
6596 თევდორე ნათელაშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6595 ლუკა ნათელაშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6594 ნინი ნათელაშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6593 თეა ჩაჩხიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6592 ვასილი დილებაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6591 ნანული რამიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6590 იოსებ ღიბრაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6589 ელენე ხარაზი საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6588 ლიკა ჰაკლაკს საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6587 ანნა ჭანტურია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6586 მარი გიორგაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6585 Nika Shengelia საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6584 თორნიკე ნიაური საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6583 ნათია თინიკაშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6582 დიკა რაზმაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6581 ლიზა რაზმაძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6580 Dachi Chikviladze საქართველო გურჯაანი 06 აგვისტო, 2021
6579 მარი ლოლიშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6578 ბარბარე დვალიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6577 Eka Sherazadishvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6576 ნინა ახვლედიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6575 gvantsa burtchuladze საქართველო batumi 06 აგვისტო, 2021
6574 ნათია ტუტოიან საქართველო ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021
6573 ნათია ბოჭორიშვილი საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6572 ნორა აშორტია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6571 Luka Trapaidze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6570 ანა მეგრელი საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6569 ერეკლე კუპრეიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6568 ლიკა გოგია საქართველო სამტრედია 06 აგვისტო, 2021
6567 Mariam Khutsiberidze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6566 შალვა გოგოლაძე საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6565 ვაჟიკო ბაქანიძე საქართველო ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021
6564 მარიამ ჟონჟოლაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6563 Dato Makhatadze Makhatadze საქართველო ზესტაფონი 06 აგვისტო, 2021
6562 მარიამ თევზაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6561 სოფო გოგავა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6560 მარიამ კალანდია წალენჯიხა 06 აგვისტო, 2021
6559 მარი სამხარაძე საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6558 თამარი ნარსია საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6557 აკაკი ჟღენტი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6556 ნათია კუხალაშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6555 ლუკა გრიგალაშვილი საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6554 ლიზი ადეიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6553 დავით მასხარაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6552 სალომე აბულაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად