საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6451 სოფო კუტუბიძე საქართველო ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021
6450 მარიამ მელაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6449 Tamar Jgerenai სენაკი 06 აგვისტო, 2021
6448 ქეთევანი გოლეთიანი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6447 ირა გორგილაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6446 Givi Petriashvili საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6445 ნინი ლაგაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6444 Mariam Bakhturidze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6443 სალომე გრიგოლია სენაკი 06 აგვისტო, 2021
6442 ლაშა გელოზია საქართველო ფოთი 06 აგვისტო, 2021
6441 მარიამი მამასახლისი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6440 Lika Rusadze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6439 საბა გოგუაძე გოგუაძე ლანჩხუთი 06 აგვისტო, 2021
6438 მარიამ გიორგაძე საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6437 Xa ti (NiNa) (NiNa) საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6436 Beso Kaxniashvili Khoni 06 აგვისტო, 2021
6435 მერაბი ჯანჯᲦავა საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6434 ნაᲗელა ჯანჯᲦავა საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6433 გივი ჯანჯᲦავა საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6432 ნატალი ჯანჯᲦავა საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6431 ლიკა მენაბდე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6430 ნინა კოპალიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6429 ნინი ჯანჯᲦავა საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6428 ანა ჯანჯᲦავა საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6427 დიანა შაინიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6426 იოანე კემულარია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6425 მარი აᲗიაᲫე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6424 მარიამ ღლონტი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6423 ელენე წერეთელი საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6422 მარი სამხარაᲫე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6421 მარიამ გაფრინდაშვილი საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6420 გიო გიგაური საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6419 ლია გოგუა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6418 ლუკა სამხარაძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6417 სანდრო ურუშაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6416 ნუცა კოკაია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6415 ლანა კოკაია საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6414 გიორგი სამხარაძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6413 გიორგი მჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6412 ლანა ლიპარტიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6411 თათია ჭინჭარაული საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6410 ელენე ალადაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6409 fridoni kankia საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6408 გიო ურუშაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6407 ნინო ტაბატაძე საქართველო ახალციხე 06 აგვისტო, 2021
6406 მარიამ მჟავანძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6405 ელენე რუსაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6404 ლადო რთველაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6403 გიორგი სალაძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6402 ირაკლი ნუცუბიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად