საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6351 ანა გელიაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6350 გიორგი აბესაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6349 giorgi iobidze საქართველო kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6348 Მარიამ Ბორჩაშვილი საქართველო Თელავი 06 აგვისტო, 2021
6347 ნიკა შენგელია საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6346 Romani Modebadze საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6345 Nita Nitaze საქართველო Tbilis 06 აგვისტო, 2021
6344 iviko merkviladze საქართველო zestafni 06 აგვისტო, 2021
6343 გაგა შეყელაძე საქართველო Gurjani 06 აგვისტო, 2021
6342 ნინო კაპანაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6341 ქეთი ლაბუჩიძე საქართველო ლაგოდეხი 06 აგვისტო, 2021
6340 mariam giorgadze ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6339 მზია კანკია საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6338 nika chachxalia საქართველო bolnisi 06 აგვისტო, 2021
6337 ნინი ხუჯაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6336 მარიამ გიგუაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6335 რევაზი გოგიაშვილი ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6334 ნინო შუბითიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6333 ლიკა ტუგუნიძე საქართველო თელავი 06 აგვისტო, 2021
6332 Eto Lomtadze საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6331 მარიამ გოგოლაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6330 Gulo Guseinova საქართველო Rustavi 06 აგვისტო, 2021
6329 Lana Komtadze საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6328 Davit Morgoshia საქართველო Zugdidi 06 აგვისტო, 2021
6327 ბექა უინსტონი საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6326 ლაშა ბატიაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 06 აგვისტო, 2021
6325 Სალომე Წნორიაშვილი Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6324 chxutu mseravi საქართველო iqana simon 06 აგვისტო, 2021
6323 ნიკა ომიაძე საქართველო ამბროლაური 06 აგვისტო, 2021
6322 ლუკა ლაზარიდი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6321 სოსო სოსოძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6320 ბექა ბედინაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6319 სოფიკო შოშიაშვილი თბილოსი 06 აგვისტო, 2021
6318 Nika Goshua საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6317 mari gelashvili საქართველო yvareli 06 აგვისტო, 2021
6316 Saba Bulugashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6315 მარინა ტიუტიუნიკ საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6314 მარიამ მათალაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6313 ანა ტიუტიუნიკ საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6312 ვახტანგი განჯელაშვილი საქართველო გურჯაანი 06 აგვისტო, 2021
6311 გირგი ქერდყ საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6310 რატი ყიფიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6309 lasha khugashvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6308 გიორგი მიქაბერიძე საქართველო ზესტაფონი 06 აგვისტო, 2021
6307 თამაზი ხვედელიძე საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6306 მარიამ დათაშვილი საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6305 salome tutashvilo საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6304 მარიამი მაჩალაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6303 გიორგი აბესაძე საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6302 ანა ანდღულაძე საქართველო ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად