საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
8051 გიორგი ჯაჭვაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8050 თადეოზ ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 19 აგვისტო, 2021
8049 ლია ლომიძე საქართველო კასპი 19 აგვისტო, 2021
8048 გოგიტა გელაშვილი საქართველო ქარელი 19 აგვისტო, 2021
8047 გვანცა ლომიძე საქართველო სიღნაღი 19 აგვისტო, 2021
8046 სალომე ბლიაძე საქართველო კასპი 19 აგვისტო, 2021
8045 გელა ქიმერიძე საქართველო ბორჯომი 19 აგვისტო, 2021
8044 გოგა კაციტაძე საქართველო ზუგდიდი 19 აგვისტო, 2021
8043 თამარი ვეშაგური საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8042 მაიკო გელაშვილი საქართველო სურამი 19 აგვისტო, 2021
8041 თამარ ბერაია საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8040 ლიკა ჩადუნელი საქართველო ფოთი 19 აგვისტო, 2021
8039 ლუკა კავსაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8038 გვანცა შოშიტაშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8037 თემო ხაჩიძე საქართველო რუსთავი 19 აგვისტო, 2021
8036 ვაჟა ნოზაძე საქართველო გორი 19 აგვისტო, 2021
8035 შორენა კაციტაძე საქართველო გორი 19 აგვისტო, 2021
8034 Nino Qitiashvili საქართველო თელავი 19 აგვისტო, 2021
8033 თეო ნოზაძე საქართველო ხაშური 19 აგვისტო, 2021
8032 გიო გელაშვილი საქართველო გორი 19 აგვისტო, 2021
8031 Mako Gelashvili საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8030 თოკო თოთლაძე საქართველო ფოთი 19 აგვისტო, 2021
8029 Laura Sarqisovi საქართველო Tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8028 ნესტანი გვიანიშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8027 დიანა ბუჩუკური საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8026 Irma Kusradze საქართველო Xashuri 19 აგვისტო, 2021
8025 იაგორ კოპლატაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8024 სოფიო ებიტაშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8023 giorgi kavtaradze საქართველო tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8022 dato tsereteli საქართველო tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8021 mariam maisuradze საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8020 გიორგი გიორგაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8019 anastasia kusradze საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8018 ლაზარე ფიროსმანაშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8017 dato bichikashvili საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8016 ნანუკა ქურციკაშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8015 nato maisuradze საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8014 ლუკა ქავთარაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8013 აკაკი ფეიქრიშვილი საქართველო Tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8012 შოთა ქავთარაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8011 Mari Kusradze საქართველო Tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8010 სალომე იახტნიშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8009 გვანცა კობაიძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8008 მარი აბულაძე საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8007 შალვა ჯავაშვილი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8006 gio kotoshashvili tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8005 მარინა ჩოხელი საქართველო თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8004 Keti Badalashvili საქართველო Tbilisi 19 აგვისტო, 2021
8003 ნინო ვეშაგური თბილისი 19 აგვისტო, 2021
8002 ეკა თათრიშვილი თელავი 19 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად