საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
8001 Dato Kobaxidze საქართველო Tbilisi 18 აგვისტო, 2021
8000 Dato Kobakhidze საქართველო Tbilisi 18 აგვისტო, 2021
7999 Dato Kobaxidze საქართველო Tbilisi 18 აგვისტო, 2021
7998 თეონა მაღლაკელიძე საქართველო გორი 18 აგვისტო, 2021
7997 ფიქრია ფოლადიშვილი საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7996 mariam mariamidze საქართველო telavi 18 აგვისტო, 2021
7995 ანგელინა იაკობიძე საქართველო ჭიათურა 18 აგვისტო, 2021
7994 ნონა დარბაიძე საქართველო ჭიათურა 18 აგვისტო, 2021
7993 ნია ბიკაშვილი საქართველო რუსთავი 18 აგვისტო, 2021
7992 თინათინი გოტიაშვილი საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7991 ნანა მარკოზაშვილი საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7990 თამარი ჯიქურაშვილი საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7989 Nika Badashvili საქართველო goei 18 აგვისტო, 2021
7988 Mirian Mzhavanadze Batumi 18 აგვისტო, 2021
7987 მარიამ მარჯანიძე საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7986 ანა ჭელიძე საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7985 ზაური ლაბარტყავა საქართველო აბაშა 18 აგვისტო, 2021
7984 მარიამი ჩხაიძე საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7983 Tako Qvaraia საქართველო Zugdidi 18 აგვისტო, 2021
7982 მარი პაჭკოროა საქართველო ზუგდიდი 18 აგვისტო, 2021
7981 ლიზი ბერაძე საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7980 jemal ketiladze khoni 18 აგვისტო, 2021
7979 Temuri Khaburdzania Khaburdzania საქართველო ქუთაისი 18 აგვისტო, 2021
7978 Sorena sharadze batumi 18 აგვისტო, 2021
7977 ილია კოხრეიძე საქართველო tbilisi 18 აგვისტო, 2021
7976 ლიზი ქათამაძე ქათამაძე საქართველო ქობულეთი 18 აგვისტო, 2021
7975 Zeinab Gotsiridze საქართველო Tbilisi 18 აგვისტო, 2021
7974 რუსა გურეშიძე საქართველო თბილისი 18 აგვისტო, 2021
7973 ლუკა ტარუაშვილი საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7972 დიანა სამნიშვილი საქართველო თბილისი 17 აგვისტო, 2021
7971 niako sabashvili sabashvili საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7970 ცარო სამნიაშვილი საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7969 გიორგი ტარუაშვილი საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7968 დალი ბაბუციძე საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7967 შოთა ანცარიძე საქართველო Gori 17 აგვისტო, 2021
7966 ნანუკა საბაშვილი საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7965 მარიამ ტარუაშვილი საქართველო გორი 17 აგვისტო, 2021
7964 გიორგი მაზიაშვილი საქართველო დედოფლისწყარო 17 აგვისტო, 2021
7963 ნანა ნაჭყებია საქართველო თბილისი 16 აგვისტო, 2021
7962 vano mamagulashvili საქართველო Tbilisi 16 აგვისტო, 2021
7961 ალექსი ლომიძე საქართველო თბილისი 16 აგვისტო, 2021
7960 ნინო მიქაბერიძე საქართველო ბაკურიანი 16 აგვისტო, 2021
7959 ლილე სვანიძე საქართველო ქუთაისი 15 აგვისტო, 2021
7958 ანა მეტრეველი საქართველო ამბროლაური 15 აგვისტო, 2021
7957 gega demiri საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021
7956 ანა მიქელაძე საქართველო ქობულეთი 15 აგვისტო, 2021
7955 ვახტანგ ბეკურაშვილი საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021
7954 ლაშა ბერძენაძე საქართველო ქუთაისი 15 აგვისტო, 2021
7953 ნინო ჭაბაშვილი საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021
7952 Giorgi Ramishvili საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად