საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7951 ლიზა ბაყაშვილო საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021
7950 ნინი ბობოქაშვილი ბობოქაშვილი საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021
7949 ზაირა მამასახლისი საქართველო ბაღდათი 15 აგვისტო, 2021
7948 ლაშა გორგოძე საქართველო ბაღდათი 15 აგვისტო, 2021
7947 დავით ლაშხია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7946 მარიამ ცეკვავა საქართველო თბილისი 15 აგვისტო, 2021
7945 ჟანა ფანცულაია საქართველო მარტვილი 15 აგვისტო, 2021
7944 თენგიზი ცქვიტაია საქართველო ფოტი 15 აგვისტო, 2021
7943 გიორგი ცქვიტაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7942 ლევანი აბაკელია საქართველო ხობი 15 აგვისტო, 2021
7941 ნარგიზა ცქვიტაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7940 რამაზ საჯაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7939 თეონა მირცხულავა საქართველო ხობი 15 აგვისტო, 2021
7938 მარინა საჯაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7937 თამარ ცქვიტაია იტალია ფლორენცია 15 აგვისტო, 2021
7936 რომანი საჯაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7935 ირინა რურუა საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7934 მარიამ საჯაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7933 სოფიო ცქვიტაია საქართველო ფოთი 15 აგვისტო, 2021
7932 თეა ტყეშელაშვილი საქართველო ოზურგეთი 14 აგვისტო, 2021
7931 giorfi iobidze საქართველო ქუთაისი 14 აგვისტო, 2021
7930 ნიცა ფიცხელაური საქართველო თბილისი 14 აგვისტო, 2021
7929 შორენა აზნარაშვილი საქართველო ქუთაისი 14 აგვისტო, 2021
7928 მარიამ ფოფხაძე საქართველო ზუგდიდი 14 აგვისტო, 2021
7927 ნუკრი კახაბერიძე საქართველო ბათუმი 14 აგვისტო, 2021
7926 ვიკა ფაცაცია საქართველო ზუგდიდი 14 აგვისტო, 2021
7925 თეკლა ლანჩავა საქართველო ქუთაისი 14 აგვისტო, 2021
7924 მარიამი ლანჩავა საქართველო ქუთაისი 14 აგვისტო, 2021
7923 გვანცა ბერიანიძე საქართველო გორი 14 აგვისტო, 2021
7922 გიირგი მიშელაძე საქართველო თბილისი 14 აგვისტო, 2021
7921 ნუცა შუღლიაშვილი შუღლიაშვილი საქართველო გორი 14 აგვისტო, 2021
7920 ნატალია ათაბეგაშვილი საქართველო საგარეჯო 14 აგვისტო, 2021
7919 nunu sharvashidze საქართველო telavi 14 აგვისტო, 2021
7918 ლიკა გობეჯიშვილი საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7917 კახა მხეიძე საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7916 მარიამ მხეიძე საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7915 ქეთი მხეიძე საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7914 ნინო ბერაძე საქართველო რუსათავი 14 აგვისტო, 2021
7913 ლენა ბერაძე საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7912 ლელა ტაბატაძე საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7911 მადონა ხაჩიძე საქართველო რუსთავი 14 აგვისტო, 2021
7910 ბადრი მეტრეველი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7909 ჟუჟუნა სხირტლაძე საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7908 თამარ ვარდიაშვილი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7907 ლიკა სიმსივე საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7906 ირაკლი ხურცილავა საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7905 ნინო ფუტკარაძე საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7904 ტეფნაძე ნიკოლოზი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7903 ელენე ცნობილაძე საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7902 თენგიზ ტეფნაძე საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად