საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7601 ნინი გელაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7600 Temo Tepnadze საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7599 Giorgi Gelashvili საქართველო რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7598 გიგა გიგა საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7597 მიშკა თევზაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7596 Salome Khachidze საქართველო ხაშური 09 აგვისტო, 2021
7595 მაია ნოზაძე საქართველო ბორჯომი 09 აგვისტო, 2021
7594 გიგა გეგეშიძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7593 ვახო ვახო საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7592 დავით ძერია საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7591 თედო ხაჩიძე საქართველო სურამი 09 აგვისტო, 2021
7590 მზია ლომიძე საქართველო ბორჯომი 09 აგვისტო, 2021
7589 გიო ხეთაგური საქართველო ფოთი 09 აგვისტო, 2021
7588 ნინო მქისურაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7587 მარიამ ლომიძე საქართველო რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7586 ნუცა ხრიკაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7585 Koba Lomidze საქართველო ხაშური 09 აგვისტო, 2021
7584 გიორგი მახათაძე საქართველო გორი 09 აგვისტო, 2021
7583 მარიამ მითაიშვილი საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7582 ირაკლი გაბისონია საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7581 Nika Nika საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7580 ხატია ლომიძე საქართველო ახალციხე 09 აგვისტო, 2021
7579 თიკო ნოზაძე საქართველო ხაშური 09 აგვისტო, 2021
7578 ლუკა ობოლაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7577 მარი მარიამი სამტრედია 09 აგვისტო, 2021
7576 ქრისტინა ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7575 მახო ფრუიძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7574 მარი ილურიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7573 ნიკა ლორთქიფანიძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7572 Elina Mamedova საქართველო Gori 09 აგვისტო, 2021
7571 თიკო მამალაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7570 ხათუნა გოჩელაშვილი საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7569 ნია ფაღავა საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7568 ანი ქარცივაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7567 ნინი ცივაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7566 ნინუცა ზოიძე საქართველო ბათუმჯ 09 აგვისტო, 2021
7565 ანა მუხაშავრია საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7564 სოლომონ ძერია საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7563 ვახტანგ ბერუაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7562 იზაბელა მინდიაშვილი საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7561 იზა თევზაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7560 მარიამ კედელაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7559 ნინი იმერლიშვილი რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7558 ნესტანი როსტიაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7557 მარიამ თოფურიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7556 ლილი ცოკოლაკიანი Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7555 ნანა კობახიძე თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7554 ვაჟა რუხაძე თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7553 მარიამ რაჭველიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7552 ანანო ლონდარიᲫე თბილისი 09 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად