საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
251 ნინო ნადირაძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
250 ქეთი შავიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
249 სალომე ჩილინგარაშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
248 ნინო გრიშაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
247 Mariami Utiashvili საფრანგეთი პარიზი 12 ივლისი, 2021
246 თათა ფუხაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
245 Nana Baqradze საქართველო Qareli 12 ივლისი, 2021
244 ნინო ჯობავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
243 ლეონ ბაკერ Tbilisi 12 ივლისი, 2021
242 დათო მარგალიტაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
241 ანი ადუაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
240 გალია ბიბილური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
239 თამარ ხოლუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
238 Ana maqandarashvili საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
237 dato javaxidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
236 Medea Sauridi საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
235 სანდრო საგინაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
234 nika khachapuridze საქართველო kutaisi 12 ივლისი, 2021
233 Mate namchevadze საქართველო kutaisi 12 ივლისი, 2021
232 ხატია ბუთხუზი საქართველო ქარელი 12 ივლისი, 2021
231 ლელა დოლენჯაშვილი საქართველო გურჯაანი 12 ივლისი, 2021
230 ლიკა ხარებავა საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
229 ანი ჭუმბურიძე საქართველო წალენჯიხა 12 ივლისი, 2021
228 ნიკა გურასაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
227 ლადო ნემსიწვერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
226 მარი სირაძე საქართველო ოზურგეთი 12 ივლისი, 2021
225 ბაჩო გოგიტაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
224 ნიკა მელიქიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
223 ირმა ქადარია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
222 tamuna alkhazashvili საქართველო qutaisi 12 ივლისი, 2021
221 თორნიკე ცომაია საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
220 მარიამ კურტანიძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
219 მარო მახარაძე batumi 12 ივლისი, 2021
218 ლუკა ბასილაშვილი საქართველო დ.კაზრეთი 12 ივლისი, 2021
217 გაბრიელ ქრისტესაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
216 მარი კონცელიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
215 გიო ნადირაშვილი საქართველო დუშეთი 12 ივლისი, 2021
214 ანა ცხომარია ცხომარია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
213 გიორგი გელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
212 მარიამ მოძღვრიშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
211 ნათია ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
210 Ნინი Ნადირაძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
209 Nika Kokhodze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
208 მარიამი დავითაძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
207 გიგა ცხოიძე ოზურგეთი 12 ივლისი, 2021
206 ანა თედიაშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
205 ანასტასია მონასტირნაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
204 dea sirbilashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
203 მიხეილ სურგულაძე საქართველო ლანჩხუთი 12 ივლისი, 2021
202 მარიამ ღუდუშაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად