საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6901 ლუკა გოგოლაძე გოგოლაძე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6900 მაგდა ჭიღლაძე საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6899 ალექსი ჩოგადძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6898 კახა კიკნაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6897 ლუკა ერე საქართველო ზუგდიდი 07 აგვისტო, 2021
6896 mate xazalia საქართველო zugdidi 07 აგვისტო, 2021
6895 გოგა მუმლაძე ზესტაფონი 07 აგვისტო, 2021
6894 აკაკი თურქაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6893 ვიქტორია ფანგანი ფანგანი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6892 ნინი გორგილაძე ქობულეთი 07 აგვისტო, 2021
6891 თორნიკე მიქაუტიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6890 მარი დავითაშვილი საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6889 გიორგი შარვაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6888 Giorgi Kozmanidi საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6887 თამთათ თამთა ტოდრათოდრაძე საქართველო ოზურგეთი 07 აგვისტო, 2021
6886 ეკა ბარბაქაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6885 ნინი ჭანტურია ჭანტურია საქართველო ფოთი 07 აგვისტო, 2021
6884 Mamuka Suladze საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6883 ბექა მამულაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6882 nika lapachi საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6881 დათო ჯალაღონია საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6880 ბექა მამულაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6879 გოგა ქანთარია საქართველო ზუგდიდი 07 აგვისტო, 2021
6878 Luka Pilashvili საქართველო Rustavi 07 აგვისტო, 2021
6877 გიორგი ქურდიანი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6876 ლიზა ხინჩიაშვილი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6875 ნატო ხარშილაძე საქართველო მარნეული 07 აგვისტო, 2021
6874 ანა ქობალია საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6873 მაია სანიკიძე თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6872 Daviti Beridze საქართველო Batumi 07 აგვისტო, 2021
6871 შორენა ხოშტარია ხოშტარია საქართველო სენაკი 07 აგვისტო, 2021
6870 ალექსანდრე გოგიძე საქართველო საგარეჯო 07 აგვისტო, 2021
6869 მო მამა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6868 Mari Nozadze საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6867 სოფო ოსიაშვილი საქართველო გურჯაანი 07 აგვისტო, 2021
6866 ტაისია მეტეველი თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6865 Lia gachechiladze gachechiladze საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6864 ლიზი ჯიმშელეიშვილი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6863 ლიკა მთვარელიძე საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
6862 ეკა რიჟამაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6861 ანი ბითარიშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6860 გიორგი გრიგოლაშვილი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6859 მარიამ ადუაშვილი საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
6858 გიორგი ჭინჭარაული საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6857 ნატალია დოლიძე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6856 giorgi chikhladze zugdidi 07 აგვისტო, 2021
6855 ეთუნა მენთეშაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6854 ირინა რაზმაძე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6853 მარიამ ყაულაშვილი საქართველო გორი 07 აგვისტო, 2021
6852 ნინო ქელბაქიანი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად