საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6851 გურამ ტატიშვილი საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6850 ანი ნამგალაძე საქართველო რუსთავი 07 აგვისტო, 2021
6849 ქეთევან გორგაძე ოზურგეთი 07 აგვისტო, 2021
6848 სალომე ქუშაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6847 მარიამ კობალაძე კობალაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6846 Teona Gabinashvili საქართველო Თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6845 ლუკა ლომადძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6844 კარინა შაინიძე საქართველო ლანჩხუთი 07 აგვისტო, 2021
6843 ნინო ვაშავა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6842 ავთანდილი იაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6841 დანიელ გოქაძე საქართველო ზესტაფონი 07 აგვისტო, 2021
6840 ანა გელაძე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6839 ტატო გივიძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6838 მარიამ ქვარცხავა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6837 ლუკა ბერაძე საქართველო Zestafoni 07 აგვისტო, 2021
6836 Nika Javaxia საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6835 Anastasia Topuria საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6834 იზი ბოკერია საქართველო abasha 07 აგვისტო, 2021
6833 ლუკა ცინარიძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6832 ზაზა გოქაძე ზესტაფონი 07 აგვისტო, 2021
6831 გულნარი მეგრაბიანი მეგრაბიანი საქართველო ახალციხე 07 აგვისტო, 2021
6830 ელენე შაყულაშვილი საქართველო ბორჯომი 07 აგვისტო, 2021
6829 გიორგი ხურციძე საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6828 ლილე დარსალია ჩხოროწყუ 07 აგვისტო, 2021
6827 მია ვაშაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6826 ბაჩანა ბაბუჩაიშვილი საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6825 თეონა ტარიელაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6824 john kennedy საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6823 ეკა სინაურიძე საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6822 ანზორი რამისშვილი ქონულეთი 07 აგვისტო, 2021
6821 Aleko Kadagidze Batumi 07 აგვისტო, 2021
6820 პერტენავა პერტენავა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6819 ნიკა ჭაღალიძე საქართველო ქობულეთი 07 აგვისტო, 2021
6818 გოგა გოგალაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6817 ანანო ძოწენიძე საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6816 ილონა სააკოვა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6815 შალვა მუმლაძე საქართველო Rustavi 07 აგვისტო, 2021
6814 ლუიზა ბეგლროვა საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6813 Karina Antonian საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6812 ფიქრია ხუნწარია საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6811 aram romanovi საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6810 სოფო ყატაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6809 მარიამი ბზიშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6808 Ema Zaxarovi საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6807 ნიკა პეტრიაშვილი საქართველო საგარეჯო 07 აგვისტო, 2021
6806 ბაჩუკი ჩიქოვანი საქართველო ჩხოროწყუ 07 აგვისტო, 2021
6805 მარიამ ფოფხაძე ფოფხაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6804 ნათია თავართქილაძე საქართველო წალკა 07 აგვისტო, 2021
6803 Ana DavadE საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6802 მარი დავითაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად