საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6801 ელიზბარ ბეჟიტაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6800 ანანო ლალიაშვილი საქართველო ქუთაისი 07 აგვისტო, 2021
6799 მარიამი ბახბახაშვილი საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6798 Sophiko barkalaia საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6797 ერიკა მორთულაძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6796 leo hall საქართველო tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6795 luka kobakhidze საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6794 ბარბარე ჩალაძე საქართველო Rustavi 07 აგვისტო, 2021
6793 Re Hhs საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6792 ბელა მაზმიშვილო საქართველო Gori 07 აგვისტო, 2021
6791 თამარ ცინცაძე საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6790 მარიამ სირაძე ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6789 Nini Zakaradze საქართველო Batumi 07 აგვისტო, 2021
6788 Vaxtang Mazmiahvili საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6787 Mtvarisa Mazmishvili საქართველო Tbilisi 07 აგვისტო, 2021
6786 ლანა ხარებაშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6785 ნინო კეჭაღმაძე Ozurgeti 07 აგვისტო, 2021
6784 ანა გოგატიშვილი საქართველო თბილისი 07 აგვისტო, 2021
6783 ქრისტინე კობალძე საქართველო ბათუმი 07 აგვისტო, 2021
6782 მარიამ ჯანაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6781 ნაირა სარსევანიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6780 ქეთი სიხარულიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6779 ნინი ფირყულაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6778 თამუნა სიხარილიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6777 ნია აბულაძრ საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6776 ანა ჩხაიძე თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6775 სალი წითლაური საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6774 სოლომონ გეგეშიძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6773 მაკა მიქაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6772 salome kupreishvili საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6771 Lika Ioraishvili საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6770 ქეთი ასამბაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6769 ლანა ხაჩიძე საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6768 სვეტლანა ხურციძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6767 ნიკა გველუკაშვილი საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6766 nutsa gogotishvili საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6765 გიორგი ღორჯომელაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6764 გიორგი კალანდაძე კალანდაძე საქართველო ზესტაფონი 06 აგვისტო, 2021
6763 Ani Nadirashvili საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6762 ლუკა გიორგაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6761 ანა გოგინაშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6760 ლევან უჩეიშვილი საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6759 sandro shengelia საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6758 გუჯა თუთბერიძე საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6757 დათო აბულაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6756 ლიზი გუგუნავა საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6755 tika gabrichidze საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6754 Aleksandre kobuladze საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6753 Даниэль Атоян საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6752 ნათია ხურციძე საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად