საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6651 ანა ლაღაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6650 ნიკა ჯაში საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6649 ნათია მგელაძე საქართველო წალკა 06 აგვისტო, 2021
6648 Giorgi Xuchua საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6647 გიორგი ყანადაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6646 Ირმა Არონიშიძე საქართველო Თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6645 ეთერ ლობჯანიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6644 გიორგი ყანადაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6643 თინათინ შელია საქართველო წალენჯიხა 06 აგვისტო, 2021
6642 Dato Latsabidze Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6641 მარიამ გოგოლაძე საქართველო საჩხერე 06 აგვისტო, 2021
6640 მარიამ ნაკაშიძე ნაკაშიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6639 მარიამ გოგოლაძე საქართველო საჩხერე 06 აგვისტო, 2021
6638 დარეჯან ღლონტი საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6637 სალომე კორკოტაშვილი საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6636 ნინიკო ფიფია საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6635 ავთო თურმანიძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6634 რუსიდან სულაძე საქართველო თბილის 06 აგვისტო, 2021
6633 მაია ოდიშარია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6632 ლიკა მართალიშვილი საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6631 elizabeth razmadze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6630 ეკატერინე ხაჩიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6629 ქეთი გაბიტაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6628 Zura Zaraze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6627 გოგიტა ეუბიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6626 sabina ismailova საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6625 მიშო კიწმარიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6624 მზევინარ ხაჩიძე თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6623 dima dima საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6622 ანასტასია ცერცვაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6621 მარიამი კიკილაშვილი საქართველო სიღნაღი 06 აგვისტო, 2021
6620 ელენე რამიშვილი საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6619 გიორგი ბიჭიკაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6618 მაია აბულაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6617 ნოდო ხაჩიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6616 დათო ტაბატაძე საქართველო საჩხერე 06 აგვისტო, 2021
6615 sandro ginturi საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6614 მარიამ გელაშვილი საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6613 კრისტინა გალუსტიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6612 Rati Gundishvili საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6611 Nini Dzadzamia საქართველო Senaki 06 აგვისტო, 2021
6610 ნანუკა ცერცვაძე თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6609 ეკა ვალაშვილი ახმეტა 06 აგვისტო, 2021
6608 ბუბა ქურდავა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6607 ილია მახათაძე ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6606 მაზანაშვილი მაზანაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6605 ქრისტინა ჭანტურია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6604 Guga Goginava საქართველო rustavi 06 აგვისტო, 2021
6603 Shalva Tsertsvadze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6602 ეთო უმეკაშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად