საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6751 ნინი მიჭელაშვილი საქართველო ქარელი 06 აგვისტო, 2021
6750 ნათია ცაციაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6749 ბარბარე მიქრლთაძე საქართველო Samtredia 06 აგვისტო, 2021
6748 ელიზავეტა ქოჩიაშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6747 ანა ცარენკო საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6746 NODO BARAMIDZE საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6745 ელენე ტუღუში საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6744 თეიმურაზი გოგბერაშვილი zestaponi 06 აგვისტო, 2021
6743 Anri Chxikvadze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6742 ნინო გუდავაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6741 giorgi alkhazashvili საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6740 Irakli Gviniashvili საქართველო foti 06 აგვისტო, 2021
6739 sandro yavelashvili საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6738 მაია ჯაბიშვილი საქართველო ქარელი 06 აგვისტო, 2021
6737 ნიკა ნიკა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6736 Nika maziashvili საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6735 luka Tyeshelashvili საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6734 Vako Sanikidze საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6733 ზაზა ლიმარ საქართველო ჩხოროწყუ 06 აგვისტო, 2021
6732 Koba Maisuradze საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6731 Zura Uridia საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6730 ნაირა ზანდარიან საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6729 Vato Mamporia საქართველო Senaki 06 აგვისტო, 2021
6728 dito kvaracxelia საქართველო Foti 06 აგვისტო, 2021
6727 Zaza Chitishvili საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6726 luka loria საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6725 სოფიო ბაჯაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6724 saba dvali საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6723 Ana Chxobadze საქართველო Samtredia 06 აგვისტო, 2021
6722 mariam tatunashvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6721 გვანცა ბოშიშვილი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6720 სალომე აკობია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6719 Liza Axalkaci Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6718 დემეტრე შონია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6717 გიორგი გაგოშაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6716 ალევტინა ბახტაძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6715 Albert Kalamkarov საქართველო Батуми 06 აგვისტო, 2021
6714 ბაჩაბა ხუნწელია საქართველო მარტვილი 06 აგვისტო, 2021
6713 ლუკა მგალობლიშვილი საქართველო საგარეჯო 06 აგვისტო, 2021
6712 ნანა იაკობაძე იაკობაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6711 მარალ მუსტაფაევა საქართველო მარნეული 06 აგვისტო, 2021
6710 ლანა მინასიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6709 Валерия Антонян საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6708 ბექა სანაია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6707 Saba Dzabakhidze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6706 Mariam Khamed საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6705 Лера Антонян საქართველო тбилиси 06 აგვისტო, 2021
6704 რეზიკო დოლიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6703 აპოლონი შერაზადიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6702 Elene Panasiani საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად