საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6701 მზია ქუცნიაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6700 Vilgelm Shlekht საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6699 ლუკა ბუცხრიკიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6698 ლიკა ჯავახია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6697 რავანა მაგრამოვა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6696 Olia Nuroshvili საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6695 ნოდარი კვაჭანტირაძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6694 Vika Davityan საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6693 დათო ეგანოვი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6692 shalva sarukhyan sarukhyan საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6691 ნატალი გრიგორიანი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6690 Ana Vartaniani საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6689 ლია ქობულაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6688 გოჩა ვეკუა საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6687 Irina Malakhova Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6686 ალექსანდრე ცისკაძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6685 ნიკა ქაშაკაშვილი საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6684 ედგარ ხიზამბარელი საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6683 ხათო ხათო საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6682 თომა ხუჭუა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6681 თამუნა ჩოგაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6680 ზურა შავაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6679 sadsaa sadasd საქართველო თელავი 06 აგვისტო, 2021
6678 ელენე კოტორაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6677 სოფია დავიდოვა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6676 დიანა მკრტიჩიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6675 თამუნა მჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6674 Tamuna Khaduri საქართველო gori 06 აგვისტო, 2021
6673 ქეთი მინდიაშვილი საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6672 ლიკა გრიგორიანი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6671 მარიამ ყურაშვილი საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6670 გვანცა მხეიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6669 Ana Minadze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6668 დავით ჩუხრუკიძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6667 ნათია გასანოვა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6666 ციცი ფეხერაძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6665 ელენე მოსიაშვილი საქართველო თელავი 06 აგვისტო, 2021
6664 ლიკა ხუჭუა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6663 Vako Qarimovi საქართველო სიღნაღი 06 აგვისტო, 2021
6662 მარიამი მამფორია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6661 თეკლა გოგელიძე გოგელიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6660 ნინი გაგელიძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6659 მარიამ სამუშია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6658 მარიამი ქოიავა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6657 აკაკი კორკოტაშვილი საქართველო გურჯაანი 06 აგვისტო, 2021
6656 ლუკა კალანდია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6655 ნატა გამისონია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6654 მარიამი ნიკოლაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6653 რუსიკო ჯიშიაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6652 თეონა ღოღელიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად