საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6301 გვანცა ქობალია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6300 თეკლა ჩიქვილაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6299 ირაკლი ჩიქვილაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6298 ლიზა ჩიქვილაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6297 გიორგი ჩიქვილაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6296 ნიკა კალანდაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6295 თაკო მონილაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6294 გულნაზი ჭელიძე ამბროლაური 06 აგვისტო, 2021
6293 ლიკა გვანცელაძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6292 ანა როსტომაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6291 Mariam Mamuchadze საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6290 ანუკი ციცქირიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6289 ინესა ხაჟალია საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6288 Giuli Diasamidze საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6287 ქულები მოამატეთ საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6286 ლუარსაბ თათქარიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6285 გურამი მაზმიშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6284 მირა სურმანიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6283 natia mdivani თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6282 Guram Nadaraia საქართველო Zugdidi 06 აგვისტო, 2021
6281 მელისა ხორავა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6280 გაბრიელ რობაქიძე საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6279 ზურა სირაძე საქართველო ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021
6278 ლექსო გაბუნია საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6277 Lika Abashidze საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6276 Barbare Kvitatiani საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6275 Ani Abuladze საქართველო ისანი 06 აგვისტო, 2021
6274 Lasha Gelovani საქართველო სამგორი 06 აგვისტო, 2021
6273 ლუკა თოლორაია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6272 Megi Dukashvili საბერძნეთი ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6271 Mari Yiyishvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6270 ქეთევან ბერძენიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6269 შოთური შოთურაული საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6268 Linda Kavtaraze საქართველო გლდანი 06 აგვისტო, 2021
6267 Salome Emrashvili საქართველო ვაზისუბანი 06 აგვისტო, 2021
6266 Keti Emarashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6265 ნინო ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6264 ელენე ჩიტაიშვილი საქართველო ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021
6263 ქეთი სინჯიაშვილი საქართველო TBILISI 06 აგვისტო, 2021
6262 ნინო ლომიძე თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6261 მერი წიწრიაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6260 სოფო ყაველაშვილი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6259 ნუგზარ ღამბარაშვილი საქართველო Khashuri 06 აგვისტო, 2021
6258 zaza lomtadze საქართველო Gori 06 აგვისტო, 2021
6257 ანა ჭანტურია საქართველო რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6256 Shaka lobjanidze საქართველო Qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6255 Shako Yabulia საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6254 Saba Karchava საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6253 Sandro Kirvalidze საქართველო Ganiri 06 აგვისტო, 2021
6252 ნინო ყანადაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად