საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6251 ლუკა ჩხეიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6250 მარი ორთოიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6249 თამთა კოზანაშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6248 Mari Qarchaba საქართველო qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6247 Saba Chigviladze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6246 Sergo Shashikadzee საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6245 ლიანა ბულია საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6244 ლიზი ასაკაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6243 თამთა აბულაძე წალკა 06 აგვისტო, 2021
6242 ვერიკო კაპატაძე საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6241 ქეთი ჯაველიძე ozurgeti 06 აგვისტო, 2021
6240 mariam machaidze საქართველო ambrolauri 06 აგვისტო, 2021
6239 მარიამ პაპიძე საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6238 ხატია ბეგაშვილი საქართველო ყვარელი 06 აგვისტო, 2021
6237 Achiko Dagelishvili საქართველო Telavi 06 აგვისტო, 2021
6236 Achiko Narimanishvili საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6235 Koba Revazashvili საქართველო Gori 06 აგვისტო, 2021
6234 მადონა ხოჯავა საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6233 saba iobashvili საქართველო ქობულეთი 06 აგვისტო, 2021
6232 giorgi galdava საქართველო qutaisi 06 აგვისტო, 2021
6231 ვარლამ ხოჯავა საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6230 რატი ფოფხაძე საქართველო საჩხერე 06 აგვისტო, 2021
6229 ნოდარი ფხაკაძე საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6228 მარინა მინდიაშვილი საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6227 Lizi Pataraia საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6226 ANI GUCHUA საქართველო ZUGDIDI 06 აგვისტო, 2021
6225 Lizi Khachapuridze საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6224 როდამი დეკანოიძე საქართველო საჩხერე 06 აგვისტო, 2021
6223 ავთო ხაჭაპურიძე საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6222 Davit Khachapuridze საქართველო Kutaisi 06 აგვისტო, 2021
6221 მარიამ აბაშიძე საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6220 რაული ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6219 მარიამ ობოლაძე საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6218 ბუკა ჟურული საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6217 გიული გორგილსძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6216 თამუნა მეტაქსა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6215 vajiko baqanidze ozurgeti 06 აგვისტო, 2021
6214 გურამ ლორთქიფანიძე საქართველო ვანი 06 აგვისტო, 2021
6213 ჯუმბერ ტყაბლაძე baqo 06 აგვისტო, 2021
6212 Giorgi Eradze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6211 Giorgi Kapanadze საქართველო Terjola 06 აგვისტო, 2021
6210 ანი ლაზარიაშვილი საქართველო თელავი 06 აგვისტო, 2021
6209 ლუკა სურგულაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6208 ცოტნე მარჯანიძე ქარელი 06 აგვისტო, 2021
6207 luka tielidze საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6206 მართა პატარიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6205 თამარი მუმლაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6204 ჯაბა ცინდელიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6203 Nini Ioseliani საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6202 Nika Rusadze საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად