საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6201 Luka Otarashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6200 Mariam Shositashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6199 nino miqeladze საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6198 Monika Beorshvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6197 ხათუნა დანელია დანელია საქართველო მარტვილი 06 აგვისტო, 2021
6196 Elene Tartashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6195 გულო ონეზაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6194 Nanuka Soziashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6193 Megi Chitaia საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6192 ვიკა ნოზაძწ საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6191 თათია კეჭეყმაძე საქართველო ლანჩხუთი 06 აგვისტო, 2021
6190 აბელ სალაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6189 სალომე ონეზაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6188 Mariam Giorgadze საქართველო Chokhatauri 06 აგვისტო, 2021
6187 Luka Axvlediani საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6186 Mari Oqrojanashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6185 Tatia Oqrojanashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6184 Nika Rostiashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6183 Gvanca Nadirashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6182 თამარ ფცქიალაძე ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6181 Tamuna Isashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6180 Mari Otarashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6179 Nato Tagoshvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6178 Miranda Kosiashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6177 Nana Tamazashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6176 Ani Barixashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6175 Elisabed Barixashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6174 ნათია ოქროპირიძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6173 lika machavariani საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6172 ანუკი კურტანიძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6171 Luka Kosiashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6170 Anastasia Yoloshvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6169 Saba Barixashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6168 Ruso Papiashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6167 სალომე ჯიმშელეიშვილი ხონი 06 აგვისტო, 2021
6166 Lela Tagoshvili საქართველო Uu 06 აგვისტო, 2021
6165 მარი ბარბაქაძე რუსთავი 06 აგვისტო, 2021
6164 Tatia Otarashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6163 Guga Bachiashvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6162 ინგა იაკობაშვილი საქართველო Chiatura 06 აგვისტო, 2021
6161 მარიამ ლომსაძე საქართველო Khashuri 06 აგვისტო, 2021
6160 მარიამ დევიძე ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6159 ნია ქელბაქიანი საქართველო ჯვარი 06 აგვისტო, 2021
6158 ნათია ბენდელიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6157 ნინი მახარაძე საქართველო ჩოხატაურუ 06 აგვისტო, 2021
6156 Giorgi Gagnidze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6155 Ani Gureshidze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6154 ნუცა სხირტლაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6153 ელენე ხუტუნიშვილი საქართველო ჭიათურა 06 აგვისტო, 2021
6152 Mari Bachalaishvili საქართველო ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად