საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5851 ტატა დიხამიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5850 ნიკა ცინცაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5849 nia sulamanidze საქართველო Rustavi 05 აგვისტო, 2021
5848 ანა ზუბაშვილი საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5847 მეგი მამადაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5846 ანა ხურციძე kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5845 ნინი გაბედავა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5844 მარიამი მაცაბერიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5843 ნინო მექურიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5842 თაზო გელაშვილი საქართველო Lagodexi 05 აგვისტო, 2021
5841 რომა აბუსელიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5840 leqso maxarashvili gori 05 აგვისტო, 2021
5839 mari mukhigulashvili mukhigulashvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5838 მეგი ბერიაშვილი საქართველო Lagodekhi 05 აგვისტო, 2021
5837 მარიამი გიგაური საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5836 ნიკა ლომიძე საქართველო ახალციხე 05 აგვისტო, 2021
5835 ლუკა გიორგაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5834 ცირა ფცქიალაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5833 Malkhaz Mtchedlishvili Mtchedlishvili საქართველო Rustavi 05 აგვისტო, 2021
5832 ლინდა ფუტკარაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5831 მირიან ბარბაქაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5830 მარიამ ხმალაძე საქართველო ბორჯომი 05 აგვისტო, 2021
5829 ალინა შიროიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5828 Salome Shvelidze საქართველო Თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5827 dali beridze საქართველო batumi 05 აგვისტო, 2021
5826 Giorgi Bikashvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5825 თამარ ხმალაძე საქართველო ბორჯომი 05 აგვისტო, 2021
5824 ალიონა პოგრებნიაკი საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5823 ქეთევან გოგსაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5822 ლიკა ჩხიკვაძე ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5821 ნინო კიკნაველიძე საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5820 სოფო შათირიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5819 გიორგი ყოᲩაᲨვილი საქართველო Თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5818 natia kapanadze kapanadze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5817 mariam berukashvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5816 ლუკა წიპტაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5815 რომა ებრალიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5814 nika shonia საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5813 ანა გეგიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5812 ირაკლი სულაბერიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5811 ანი ჯილავიანი გურჯაანი 05 აგვისტო, 2021
5810 გვანცა ხერგიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5809 ნინი გეგიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5808 საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5807 სანდრო წიკლაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5806 მარი ყურშუბაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5805 Bibi Kontselidze საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
5804 მარიამი ხორაბა საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5803 საბა ყანჩელიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5802 Niazi Barjadze საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად