საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5901 თათული ივანაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5900 საბა გამცემლიძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5899 zuriko vashaymadze საქართველო batumi 05 აგვისტო, 2021
5898 Mariami Bregadze საქართველო Kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5897 ამალია ტევონიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5896 მირიანი ბაჯელიძე საქართველო ქობულეთი 05 აგვისტო, 2021
5895 სალომე ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5894 Irina Iremadze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5893 tatia kvaratskhelia tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5892 diana beridze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5891 ლიზი გოგოხია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5890 გიორგი გაბუნია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5889 Giorgi Vachiberadze საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5888 Ramazi Maxaradze Batumi 05 აგვისტო, 2021
5887 ელენე აქიქოლი საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5886 ელენე Იოსავა საქართველო თᲑილისი 05 აგვისტო, 2021
5885 NINo Bitsadze საქართველო Chiatura 05 აგვისტო, 2021
5884 გიორი ხიმშო ხიმშო საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
5883 ნინი ფანჩულიძე ფანჩულიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5882 სალომე ბასიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5881 სალომე გნილეცკაია rusTavi 05 აგვისტო, 2021
5880 მარიამი ვაშაყმაძე Batumi 05 აგვისტო, 2021
5879 მარი სექანია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5878 დათო მანაგაძე საქართველო Kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5877 ანი მათიაშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5876 ირინე მახათაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5875 daviti petriashvili საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5874 ელენე ჩოხელი საქართველო დედოფლისწყარო 05 აგვისტო, 2021
5873 გრიშა აჯიევი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5872 Tamuna Turmanidze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5871 ანა ფანჩულიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5870 გოგა სურმანიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5869 მაია თოდუა საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5868 თამთა თეზელაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5867 ლუკა ბაღაშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5866 მარიამ წურწუმია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5865 გიორგი მხეიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5864 luka kobaladze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5863 დაიანა ბეზგოდკოვა საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5862 ქეთი ჯანჯღავა თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5861 Givi Dvalashvili საქართველო ახალციხე 05 აგვისტო, 2021
5860 lala gobeshia საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5859 მარიამ ნარიმანიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5858 ზურაბ სამხარაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5857 ნია მესხი საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5856 ელენე ჭაბუკიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5855 Me Var საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5854 ნოდარი ჭეიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5853 Ana Shamugia საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5852 სალომე ბარამაშვილი საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად