საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5801 ekaterine kiladze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5800 მარინა დევდარიძე საქართველო თელავი 05 აგვისტო, 2021
5799 ლიკა ღავთაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5798 დავით აფხაზავა საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5797 თინათინ არაბული საქართველო ახმეტა 05 აგვისტო, 2021
5796 Jeko Nozadze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5795 ნიკა სამხარაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5794 ლაშა ძნელაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5793 მარიამ ბუაძე საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5792 ლევანი ჟვანია საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5791 nini janashia საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5790 მარიამ დალქიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5789 ლელა გაბათაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5788 ირაკლი კრასოტკინი საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5787 მარიამ გელაური საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5786 ნინო დათუკიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5785 ana shavadze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5784 რატი დადიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5783 ნია gogitidze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5782 მარი წიკლაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5781 ხათუნა ნანობაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5780 ირაკლი რუხაია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5779 Ani Ani საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5778 სიუზან მელიქიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5777 გიორგი თავდგირიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5776 ირაკლი შაქარაძე საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5775 ქეთი მენაბდე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5774 lile beridze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5773 koba mikeladze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5772 სანდრო murvanidze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5771 მარი gogitidze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5770 nia menabde საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5769 ნიკუშა ბაუჟაძე საქართველო ქობულეთი 05 აგვისტო, 2021
5768 ana gogitidze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5767 ქეთევან მინდორაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5766 ნინო იარალოვი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5765 მარიამ ჩხაიძე საქართველო ოზურგეთი 05 აგვისტო, 2021
5764 საბა პატარაია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5763 მედეა ბულია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5762 ალექსანდრე კილაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5761 მაგდა გიგაური საქართველო დედოფლისწყარო 05 აგვისტო, 2021
5760 Sandro Makharadze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5759 მარიი ყამარაული საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5758 ნინო პაპაშვილი საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5757 Თემურ Იზორია საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5756 გივი ჩქარული საქართველო ყაზბეგი 05 აგვისტო, 2021
5755 ჯემალი გურგენიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5754 ლიზა ერისთავი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5753 Mariam Adeishvili საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5752 ირაკლი კავთუაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად