საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5951 მარი მარი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5950 ხათუნა ენუქიძე საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5949 Lika Shiroiani საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5948 ნიკა წიწილაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5947 ნიკოლოზ სარისიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5946 ნინო ფურცხვანიძე თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5945 ჟორა ჟორა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5944 luka223 ჯინჭარაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5943 ანი გიკაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5942 ხათუნა ივანაძე ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5941 meko wiwila საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5940 ანა იუკურიძე თელავი 05 აგვისტო, 2021
5939 ანა ადამია საქართველო batumi 05 აგვისტო, 2021
5938 მაკა ლომიძე საქართველო ხაშური 05 აგვისტო, 2021
5937 თამილა იცანაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5936 ilia Menabde საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
5935 ნიკოლოზ გაფრინდაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5934 მერი წიწილასვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5933 Mariam Mariam საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5932 ნინო შავაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5931 ასლანი დიასამიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5930 სანდრიკო ხუფაცარი საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5929 ნინო ტალახაძე საქართველო ბორჯომი 05 აგვისტო, 2021
5928 მარიკა სახურია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5927 tornike Kalatozishvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5926 იური კუჭუხიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5925 მოუსა აბბას ხალაფ ალ-იმარი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5924 gvanca xachapuridze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5923 ანა ტუხაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5922 მარიამ პაპოვი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5921 თამარ ქარდავა საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5920 ვახტანგ ალიოხინი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5919 გოჩა მახვილაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5918 ნინო გაწერელია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5917 სოფიკო ბიწკინაშვილი საქართველო გურჯაანი 05 აგვისტო, 2021
5916 მარიამ გორგაძე გორგაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5915 სოფო ხაჩოძე საქართველო სურამი 05 აგვისტო, 2021
5914 Joni Marmeladi საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5913 თეონა ოსეფაშვილი ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5912 ლევან კიბაბიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5911 ხათუნა მუხიგულაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5910 საბა ხარაიშვილი საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5909 ლაშა თურქაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5908 ჯაბა ვერულაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5907 ბექა უსენაშვილი საქართველო სიღნაღი 05 აგვისტო, 2021
5906 სალომე ხვედელიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5905 ლანა ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5904 გელა კუპატაძე საქართველო მარნეული 05 აგვისტო, 2021
5903 ზემა სულეიმანოვა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5902 მარიამ კაცაძე საქართველო სამტრედი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად