საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5701 Neil Salamovi საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5700 გიული გვარაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5699 Salome Baidoshvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5698 Gvanca Lomidze Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5697 ლუკა ყრუაშვილი საქართველო Qutaisi 05 აგვისტო, 2021
5696 niko zhvn საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5695 Mariami Omiadze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5694 ნიკა ხარატიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5693 მარიამ გაბრიჭიძე 05 აგვისტო, 2021
5692 irina Cirdava საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5691 ჯანსუყი გვენეტაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5690 მაგდა სურმანიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5689 luka kuchashvili 05 აგვისტო, 2021
5688 მაია ლებანიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5687 დავით ავქოფაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5686 ana kuchashvili საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5685 თენგო ლომინაძე საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5684 ანი ხუციშვილი Tkibuli 05 აგვისტო, 2021
5683 მაგდა კომახიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5682 მარიამ ზედგინიძე საქართველო ბორჯომი 05 აგვისტო, 2021
5681 მარიამ მესტიაშვილი საქართველო სიღნაღი 05 აგვისტო, 2021
5680 GiorGi Davitoshvili ყვარელი 05 აგვისტო, 2021
5679 Liana Alieva საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5678 ლუკა ვეკუა საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5677 ani akubardia საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5676 მარიამი გრიგალაშვილი საქართველო თელავი 05 აგვისტო, 2021
5675 Giorgi Minashvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5674 nika nika საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5673 გვანცა სხვედიანი საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5672 გურამი არწივიძე საქართველო ბაღდათი 05 აგვისტო, 2021
5671 ჯემალი ჭანკვეტახე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5670 თორნიკე ოქროაძე თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5669 ნუკი როსტიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5668 თემო მაზიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5667 ეთერი ქიტუაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5666 irakli xaduri საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5665 სალი ხაჩიძე საქართველო სურამი 05 აგვისტო, 2021
5664 თეო წოწორია საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5663 ლაშა ოსეფაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5662 ლუკა ჩიტიშვილი საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5661 სესილი ქაჯაია საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5660 ანა მაჭარაშვილი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5659 keti stvilia საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5658 Luka Gagoshidze Gagoshidze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5657 ნინი თათეიშვილი საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5656 მარიამი კვანტალიანი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5655 Lika Badaliani Badaliani საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5654 mariam samxaradze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5653 დუტა ჭულუხაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5652 ქეთი ანანიძე ბათუმი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად