საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7901 თამარ მჭედლიშვილი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7900 ელენე გომელაური საქართველო თბილისი 13 აგვისტო, 2021
7899 მარიამ გომელაური საქართველო თბილისი 13 აგვისტო, 2021
7898 თეონა გომელაური საქართველო თბილისი 13 აგვისტო, 2021
7897 ბესიკ გომელაური საქართველო თბილისი 13 აგვისტო, 2021
7896 მმმარეხი მჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 13 აგვისტო, 2021
7895 მალხაზი მჭედლიშვილი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7894 ეკა მარტიაშვილი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7893 ნათია ვალაშვილი საქართველო რუსთავი 13 აგვისტო, 2021
7892 თათა ბურია საქართველო თბილისი 12 აგვისტო, 2021
7891 დავით ტეფნაძე საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7890 ბაჩო ბენაშვილი საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7889 ბელა შუბითიძე საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7888 ეკატერინე გოგობერიშვილი საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7887 ეკატერინე გოგობერიშვილი საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7886 მაია ბროლაძე საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7885 ლელა მაზიაშვილი საქართველო რუსთავი 12 აგვისტო, 2021
7884 ლუკა მირიანაშვილი თბილისი 12 აგვისტო, 2021
7883 ნინი ბარბაქაძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7882 გურამ გაბაიძე საქართველო ლანჩხუთი 11 აგვისტო, 2021
7881 ნათია გვარი საქართველო ახალციხე 11 აგვისტო, 2021
7880 ნინო ღვინჯილია საქართველო რუსთავი 11 აგვისტო, 2021
7879 Nino Labuchidze Labuchidze თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7878 მარი კილაძე საქართველო რუსთავი 11 აგვისტო, 2021
7877 ნინო ბერძენიშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7876 nino nakhashidze საქართველო telavi 11 აგვისტო, 2021
7875 george revashivili საქართველო tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7874 ნანა ნიკოლაოშვილი საქართველო tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7873 ელენე იაკობიშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7872 ქრისტინე ხინთიბიძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7871 მელანო თავართქილაძე საქართველო ხულო 11 აგვისტო, 2021
7870 nini khmaladze საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7869 აჩი ოთიაშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7868 თორნიკე მარგველაშვილი საქართველო ქუთაისი 11 აგვისტო, 2021
7867 ზურა მჭედლიძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7866 მარიამი ძაგანიშვილი საქართველო ლაგოდეხი 11 აგვისტო, 2021
7865 მარი ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7864 ლუკა გველესიანი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7863 მარიამ ხუჭუა საქართველო Tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7862 გიგა დოგუზოვი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7861 ნინო ყურშავიშვილი საქართველო თიანეთი 11 აგვისტო, 2021
7860 ნინო მაისურაძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7859 ლაზარე არჩემაშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7858 ლუკა მეფარიშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7857 თევდორე აბრამოვი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7856 თამუნა ორჟონია საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7855 მახა ზარქუა საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7854 ანჟელა მებონია საქართველო Tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7853 ანჟელა მებონია საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7852 ანჟელა მებონია საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად