საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5651 რატი ყიფიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5650 რუსუდან ჩუტანდი საქართველო rustavi 05 აგვისტო, 2021
5649 ნინო კაპანაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5648 Marta Tsokolakyan თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5647 ანა ჭამპურიძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5646 მარიამი გიგაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5645 ეკატერინე ჩიტაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5644 მარიამ წოწკოლაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5643 თამარ გეთია საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5642 nuca vaxtangishvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5641 ნინო მოდებაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5640 ანა ჩიდილიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5639 ვანიკო კოჭლამაზაშვილი საქართველო გურჯაანი 05 აგვისტო, 2021
5638 Giorgi Chaphichadze საქართველო Zestafoni 05 აგვისტო, 2021
5637 ნათია ძგიბაშვილი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5636 ნინო მოდებაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5635 ანი ძერია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5634 ნინი ხმალაძე საქართველო ხულო 05 აგვისტო, 2021
5633 ლალი ქოქიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5632 Elvira Parajovi საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5631 გიო არჩაია საქართველო Poti 05 აგვისტო, 2021
5630 Dato Archaia საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5629 Luka Archaia საქართველო Poti 05 აგვისტო, 2021
5628 Shorena Kvaracxelia საქართველო Foti 05 აგვისტო, 2021
5627 Shako Somxishvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5626 თამარ აბშილავა ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5625 ლაშა არჩაია საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5624 მაკა ჩიტაია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5623 ნიკა ჯოხაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5622 მაია ღვინიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5621 გიორგი ცუცქირიძე საქართველო Tbilis 05 აგვისტო, 2021
5620 თამთა ყალაბეგაშვილი საქართველო გურჯაანი 05 აგვისტო, 2021
5619 დეა ჯოლია საქართველო ხობი 05 აგვისტო, 2021
5618 inga chelidze chelidze საქართველო Თბილისუ 05 აგვისტო, 2021
5617 ლითლ ამირანი ამირანი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5616 ana arabidze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5615 გიორგი ჯიშკარიანი საქართველო kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5614 აშოტ ხაჩატუროვი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5613 Solomon123 ara საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5612 თამარი აჩელაშვილი საქართველო ახალქალაქი 05 აგვისტო, 2021
5611 ქეთი კონცელიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5610 გიორგი ათუნოვი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5609 ხატია ცინარიძე საქართველო თელავი 05 აგვისტო, 2021
5608 ani xmaladze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5607 სალომე ხაჩიძე საქართველო სურამი 05 აგვისტო, 2021
5606 ქეთი ილიაევი მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5605 მარინე გოგიძე საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5604 გიორგი ივანისელი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5603 Giorgi Kutalia საქართველო Zugdidi 05 აგვისტო, 2021
5602 კობა დარჩიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად