საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5601 მარიამ გორგაძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5600 tekla gurabanidze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5599 ანანო მორჩაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5598 მართალი ადამიანი მარალი ადამიანი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5597 მეგი ლიპარტიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5596 დათო გაგუა საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5595 სანდრო ქარჩავა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5594 საბა ინასარიძე საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5593 ნანა კონცელიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5592 mariam chachanidze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5591 ანრი დიასამიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5590 ხატია ქამუშაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5589 რეზო ლომიძე საქართველო ბორჯომი 05 აგვისტო, 2021
5588 ნიკა მუჯირიშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5587 მარი ჩუბინიძე თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5586 თეკლა მარკოზაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5585 ანა ზედგინიძე ზედგინიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5584 ელენე გეჯაძე საქართველო სიღნაღი 05 აგვისტო, 2021
5583 ნია მაისურაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5582 დალი ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5581 თეონა თოდაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5580 სოფიო სილაგაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5579 ქეთა გოგიაშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5578 თორნიკე მამულაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5577 ბონდო ნბლებიერიძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5576 ნუკრი ბერიძე Batumi 05 აგვისტო, 2021
5575 თათია მამაიაშვილი საქართველო სიღნაღი 05 აგვისტო, 2021
5574 თათა ასანიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5573 ნიაკო ვაშაკიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5572 merabi baliashvili საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5571 გიორგი ნასყიდაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5570 მახო მაჭარაშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5569 ცირა სამხარაძე საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5568 ილია ზაუტაშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5567 ნინო მამაცაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5566 nino iobidze საქართველო წყალტუბო 05 აგვისტო, 2021
5565 მარიამ ბაკურაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5564 ნათელა დევაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5563 თამარიი შაქარაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5562 მიშა მიქელაძე საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
5561 თემო კვანტიძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5560 გიორგი ქირია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5559 თორნიკე ბერია საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5558 ალანია ლუკა ლუკა საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5557 Dato Kulua საქართველო Poti 05 აგვისტო, 2021
5556 ნინო მეტრეველი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5555 მონიკა ქალდანი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5554 ნათელა ბლიაძე საქართველო Xashuri 05 აგვისტო, 2021
5553 ლიზი ქობულაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5552 ნანა ოდიკაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად