საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5551 Tata Urushadze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5550 თამარ ოთინაშვილი საქართველო გორო 05 აგვისტო, 2021
5549 ნუნუ მელიქიძე მელიქიძე საქართველო ახალციხე 05 აგვისტო, 2021
5548 Tatia Naochashvili Khashuri 05 აგვისტო, 2021
5547 თეო შიხაშვილი შიხაშვილი საქართველო Rustavi 05 აგვისტო, 2021
5546 nino beridze საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5545 თეკლა გვანცელაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5544 ნიკოლოზ კუპრაშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5543 გიორგი რუხაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5542 Tornike Tavadze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5541 Soso Mesxi საქართველო Zestafoni 05 აგვისტო, 2021
5540 mariam koxodze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5539 Davit Sharabidze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5538 Elene Vardosanidze Vardosanidze საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5537 Irma Fanchulidze საქართველო Zestafoni 05 აგვისტო, 2021
5536 ინგა ფანჩულიძე საქართველო Zestafoni 05 აგვისტო, 2021
5535 Genadi Abuladze საქართველო Zestafoni 05 აგვისტო, 2021
5534 ნატო ფანჩულიძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5533 აკაკი ქვარაი საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5532 გეგა ხიმშიაშვილი საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5531 ანა გოგატიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5530 ცოტნე კიკვილაშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5529 სალომე ღელეყვა ღელეყვა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5528 ანა გელაშვილი საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5527 მარიამ სეხნიაშვილი გორი 05 აგვისტო, 2021
5526 ნინო წურწუმია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5525 თამილა გაჩეჩილაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5524 ამირან გაჩეჩილაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5523 saba bakuradze მარნეული 05 აგვისტო, 2021
5522 Nodo Kavtiashvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5521 გედევან გაჩეჩილაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5520 ანა გოგატიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5519 გიორგი აფციაური საქართველო თეთრიწყარო 05 აგვისტო, 2021
5518 ანა რევაზიშვილი tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5517 სანდრა ნოვიკოვა საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5516 ანნა ჟორჟაძე საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
5515 ანნა ჩარაევა საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5514 giorgi kebadze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5513 სალო დიასამიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5512 სალომე შავლიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5511 ნატა კაკულია საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5510 ნინო დოხნაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5509 ეკატერინე კაციაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5508 ანანო ხაჩიძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5507 მარიამ სიბოშვილი სიბოშვილი საქართველო თბილილი 05 აგვისტო, 2021
5506 Mariam Liparteliani Liparteliani საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5505 ივეტა ფანჩულიძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5504 ქეთი ნასყიდაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5503 თიკო შაინიძე საქართველო ოზურგეთი 05 აგვისტო, 2021
5502 მაია ყანჩაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად