საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7751 ნინა წილოსანი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7750 დიანა გიგაური საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7749 მარიამ ნინიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7748 გიორგი ლომაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7747 ქეთი დოლიძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7746 ნია მესხიძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7745 გიორგი გორაძე საქართველო გორი 10 აგვისტო, 2021
7744 ნიკა წულუკიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7743 ნანა ღლონტი საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7742 დიანა ლორთქიფანიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7741 ლანა მუხაშავრია საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7740 ნინუცა შავლიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7739 ია სამქანაშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7738 თამარ თურმანიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7737 სანდრო ჩიტაური თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7736 Ani Eqizashvili საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7735 ნია შავლაყაძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7734 ლაშა კვესელავა თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7733 ნონა სურგულაძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7732 Mzia tediashvili საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7731 Maia Nozadze საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7730 Irakli Dadivadze საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7729 გოგა პატაშური საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7728 დათო კობახიძე თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7727 მია დვალიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7726 ხათუნა მაღლაკელიძე საქართველო ზესტაფონი 09 აგვისტო, 2021
7725 Irakli Kvashilava საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7724 ხათუნა გელიტაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7723 Ellada Khamed საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7722 ლადო ანანიძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7721 ნინო ლაგვილავა საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7720 ქეთევან გვასალია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7719 Giorgi Gurgenidze საქართველო Batumi 09 აგვისტო, 2021
7718 Anastasia Davitaia საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7717 ნოდო ქურცაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7716 ნინო გურიელიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7715 ვაჩე მაისურაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7714 Amiran Kochishvili საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7713 ქეთევან შარაშენიძე საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7712 ანა სვანაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7711 მირზა გაგოშაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7710 ana giguashvili საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7709 ქრისტინა ბერიძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7708 Nika Soxadze საქართველო Batumi 09 აგვისტო, 2021
7707 ცეზარ ოსიპიდის თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7706 მარიამ ოდიშელიძე საქართველო დუშეთი 09 აგვისტო, 2021
7705 ლალი ოსიპიდის საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7704 ანი ოქროპირიძე საქართველო საჩხერე 09 აგვისტო, 2021
7703 ანი შამუგია საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7702 ლიზი რომელაშვილი გორი 09 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად