საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7801 მარადი სურმანიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7800 თამარ ფანჩულიძე ფანჩულიძე საქართველო რუსთავი 10 აგვისტო, 2021
7799 tsitsino meqoshvili საქართველო telavi 10 აგვისტო, 2021
7798 khatia gorelashvili საქართველო sagaredjo 10 აგვისტო, 2021
7797 george revazishvili საქართველო tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7796 nona gafridashvili საქართველო akhmeta 10 აგვისტო, 2021
7795 mamuka khatiashvili საქართველო tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7794 მარიამ გამრეკელი საქართველო ხაშური 10 აგვისტო, 2021
7793 giorgi sakandelidze საქართველო batu 10 აგვისტო, 2021
7792 ნიკა აკოფიანი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7791 გვანცა პირველი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7790 გვანცა წერეტელი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7789 Nikusha Vardosanidze საქართველო Tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7788 სალო ქურიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7787 Sopho Nachkebia საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7786 Qeti Shonia საქართველო ზუგდიდი 10 აგვისტო, 2021
7785 თეა ტატიშვილი თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7784 ლუკა ახალკაცი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7783 ანრი ყარეგიშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7782 Dato Kobakhidze საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7781 ლაშა კობახიძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7780 ანრი ქოქოლაძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7779 გაგა გეგეჭკური საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7778 ქრისტინე გელაშვილი საქართველო Tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7777 ინგა ონიანი საქართველო ლენტეხი 10 აგვისტო, 2021
7776 ნათია ჩხიკვიშვილი ჩხიკვიშვილი საქართველო tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7775 ნათია ტყაბლაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7774 ნიკა გოგალაძე თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7773 მაია ოთარაშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7772 ნათია აბულაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7771 ავთანდილი კახაძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7770 ინა ხმალაძე საქართველო რუსთავი 10 აგვისტო, 2021
7769 Luka Beridze საქართველო Batumi 10 აგვისტო, 2021
7768 Გიორგი Როსტომაშვილი საქართველო Გორი 10 აგვისტო, 2021
7767 ელენე რაჭველიშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7766 დავით ფეიქრიშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7765 bela buachidze buachidze საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7764 DAnieli Malakmadze საქართველო Batumi 10 აგვისტო, 2021
7763 გიორგი ესაიაშვილი საგარეჯო 10 აგვისტო, 2021
7762 ალი მამედოვი თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7761 დავით სეხნიაშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7760 Videxa გორგაძე საქართველო რუსთავი 10 აგვისტო, 2021
7759 ნიკუშა ლასტაკანიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7758 გიორგი ლოლაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7757 ლიზი ტაკიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7756 ნინი კონცელიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7755 ნიკა ურუშაძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7754 ანასტასია ლორთქიფანიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7753 გიო მაქაცარია საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7752 ანა ჩიჩუა საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად