საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7851 თინათინი კაპანაძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7850 ელისო აბულაშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7849 ნინო მეტივიშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7848 ცოტნე ციკოლია საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7847 მამუკა ციკოლია საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7846 მაია მეტივიშვილი საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7845 Nino Bichinashvili-janjgava საქართველო Tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7844 ჯამილ ნასიბოვი საქართველო rustavi 11 აგვისტო, 2021
7843 ნინო ტალახაძე საქართველო ბორჯომი 11 აგვისტო, 2021
7842 ზურა ჩიქვინიძე საქართველო ბაღდათი 11 აგვისტო, 2021
7841 ელენე დარჩია საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7840 ეკატერინე ზიბილა ჯალაბაძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7839 ნატალი მახვილაძე საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7838 მეგი ლეონიძე საქართველო ბათუმი 11 აგვისტო, 2021
7837 ანი კუცია საქართველო აბაშა 11 აგვისტო, 2021
7836 თინათინ წიქარიშვილი საქართველო ზესტაფონი 11 აგვისტო, 2021
7835 ლუკა დუმბაძე საქართველო ბათუმი 11 აგვისტო, 2021
7834 ნოდარი ამბროლაძე საქართველო ქუთაისი 11 აგვისტო, 2021
7833 საბა ქველაძე საქართველო მცხეთა 11 აგვისტო, 2021
7832 გოგიტა ვეკუა საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7831 archil beridze საქართველო Tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7830 ამირან დოლიძე საქართველო Tbilisi 11 აგვისტო, 2021
7829 ანნა საჩკოვა საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7828 l zurabishvili საქართველო თბილისი 11 აგვისტო, 2021
7827 ნინი კახიანი საქართველო ქუთაისი 10 აგვისტო, 2021
7826 ბექა არანია საქართველო tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7825 მერი კობახიძე საქართველო tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7824 ელენე იმედაშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7823 გიო ლიტაშვილი საქართველო მარტვილი 10 აგვისტო, 2021
7822 ზვიად კოპალიანი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7821 მარიამ კოპალიანი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7820 ლიკა გიორგაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7819 ლევანი გოგოლაძე საქართველო Gori 10 აგვისტო, 2021
7818 David beritashvili Tbilisi 10 აგვისტო, 2021
7817 გივი გეგეშიძე საქართველო ქუთაისი 10 აგვისტო, 2021
7816 თორნიკე ფრიუძე საქართველო ქუთაისი 10 აგვისტო, 2021
7815 თამარი ალავიძე ტყიბული 10 აგვისტო, 2021
7814 Nino Sherazadishvili საქართველო გორი 10 აგვისტო, 2021
7813 ლუკა ქინქლაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7812 გიორგი გორდაძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7811 ანასტასია ყურაშვილი საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7810 ნიაკო ლორია საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7809 ქეთა ქავთარაძე საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021
7808 ნინი ანანიძე საქართველო ბათუმი 10 აგვისტო, 2021
7807 ტატო კუპრავა საქართველო გორი 10 აგვისტო, 2021
7806 გუჯა ჭიღლაძე საქართველო საჩხერე 10 აგვისტო, 2021
7805 მარიამ ჩიხლაძე საქართველო ქუთაისი 10 აგვისტო, 2021
7804 ზურა ხუნაშვილი საქართველო საჩხერე 10 აგვისტო, 2021
7803 დავით ბლიაძე საქართველო საჩხერე 10 აგვისტო, 2021
7802 თამარი ძაგანიშვილი საქართველო თბილისი 10 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად