საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7651 ელინა მატოიანი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7650 Nika Kamahkadze საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7649 salome malatsidze საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7648 ირაკლი მიქელაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7647 დავითი აბაზაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7646 ლუკა შელოვიცკი საქართველო ფოთი 09 აგვისტო, 2021
7645 ანზორ გუბელიძე ჩოხატაური 09 აგვისტო, 2021
7644 მაკა კალატოზი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7643 No Comment საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7642 სალომე ლალიაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7641 ტატო მამალაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7640 ზურაბი ბრეგაძე საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7639 გიორგი ვარდიაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7638 მარია მარია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7637 ეკა დოლმაზაშვილი საქართველო თელავი 09 აგვისტო, 2021
7636 სოსო მაღრაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7635 ნათია იობიძე საქართველო Kutaisi 09 აგვისტო, 2021
7634 კატო დანელია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7633 სოფო გვიჩიანი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7632 ბარბარე ჩაჩუა საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7631 მარი სამხარაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7630 ნინი ნინი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7629 თორნიკე აბულაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7628 Bibi Bibi საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7627 მარი პატიეშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7626 სალომე ჭაბაშვილი საქართველო ყვარელი 09 აგვისტო, 2021
7625 ლუკა ბარამიძე საქართველო ჩოხატაური 09 აგვისტო, 2021
7624 ირმა პაპუნაშვილი საქართველო თელავი 09 აგვისტო, 2021
7623 მარიამი თვარაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7622 მარია ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7621 Guram Kalandadze საქართველო Qutaisi 09 აგვისტო, 2021
7620 ინა ჩაფიჩაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7619 გელა ვარრბიჭოო სააკაძე საქართველო ქუთისი 09 აგვისტო, 2021
7618 ნანა ბალუაშვილი საქართველო თელავი 09 აგვისტო, 2021
7617 გიორგი პაიჭაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7616 მერი გაგოშაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7615 ana merkuladze საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7614 ბექა წიკლაური საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7613 თამარი გენებაშვილი გენებაშვილი საქართველო კონსტანტინე გამსახურდიას 159 09 აგვისტო, 2021
7612 ქრისტინა თევზაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7611 მარიამ გრიგოლავა საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7610 დიმა ძერია საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7609 ნიკა სააკოვი საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7608 იოანე მაჭარაშვილი საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7607 ნატა ფეიქრიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7606 ზაზა თევზაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7605 Luka Luka საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7604 მაკა ბასილაძე საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7603 Shorena Xarazishvili საქართველო ხაშური 09 აგვისტო, 2021
7602 gggggggggg gggggggggggggg ნიდერლანდები aaaaaaaaa 09 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად