საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
7701 ქეთევან ფანჩულიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7700 ქრისტინე ანტოშკინი საქართველო ქობულეთი 09 აგვისტო, 2021
7699 თამარ სხულუხია ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7698 ცოტნე ხუცუნაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7697 გვანცა ბეციაშვილი საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7696 ქეთა ეჯიბია საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7695 Dato Gauarashvili Rustavi 09 აგვისტო, 2021
7694 ირაკლი ფიფია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7693 Demna Qantaria საქართველო ზუგდიდი 09 აგვისტო, 2021
7692 ანა თარხნიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7691 გიორგი ხუბულაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7690 ლუკა ლომჯარია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7689 ნიკა ცქვიტაია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7688 ნიკა ჭვალაძე საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7687 ელენე ვერულიძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7686 კატო მღებრიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7685 მეგი კუხალეიშვილი საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7684 ბდჯსკბხ ბდჯსკსკდჯჯვ საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7683 ელენე რობაქიძე საქართველო Poti 09 აგვისტო, 2021
7682 მამუკა ძირკვაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7681 ანი ცხოვრებაშვილი საქართველო ხაშური 09 აგვისტო, 2021
7680 სოფო ჰდჯსკსბ საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7679 Nino Gabadze საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7678 ლილე კაკულია საქართველო ქუთაისი 09 აგვისტო, 2021
7677 რიჩარდ გორდულაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7676 ზურაბ მჭედლიძე საქართველო ზესტაფონი 09 აგვისტო, 2021
7675 ნიკა კვარაცხელია წალენჯიხა 09 აგვისტო, 2021
7674 სალომე ბარამიძე საქართველო Tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7673 nikole gugeshashvili 09 აგვისტო, 2021
7672 ოთარ ალავიძე 09 აგვისტო, 2021
7671 ავთო გოგინაშვილი 09 აგვისტო, 2021
7670 ნინო მაღრაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7669 ნინი გოგაძე საქართველო ზესტაფონი 09 აგვისტო, 2021
7668 მილენა კურბანოვი საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7667 მარიამი ბიჩელაშვილი საქართველო ქთბილისი 09 აგვისტო, 2021
7666 გუნელ ახმედოვა საქართველო რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7665 შორენა კიკალია საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7664 თეკლა სირაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7663 მეგი სამხარაძე საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7662 სერგო ბეგიაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7661 მარი ოღრაპიშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7660 ქეთი წითელაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7659 ანანო შელაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7658 გიორგი ონაშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7657 ნენე ქავთარაძე საქართველო tbilisi 09 აგვისტო, 2021
7656 სალომე პატიეშვილი საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021
7655 ნიკა გვარამაძე საქართველო რუსთავი 09 აგვისტო, 2021
7654 გიორგი ჯვარიძე საქართველო ასპინძა 09 აგვისტო, 2021
7653 ჯეკო ხარაბაძე საქართველო ბათუმი 09 აგვისტო, 2021
7652 ნია ფირცხალავა საქართველო თბილისი 09 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად