საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3251 გოგა ხინიკაძე საქართველო ქობულე5ი 14 ივლისი, 2021
3250 ლაშა ჯორბენაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3249 ანნა ვეშაგურიძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
3248 Demur bagalishvili საქართველო რუსᲗავი 13 ივლისი, 2021
3247 გელა კაკაურიძე ხონი 13 ივლისი, 2021
3246 შოთა ოგანეზოვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3245 ლუკა ჩიტაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3244 თამაზი ცხადაძე საქართველო თერჯოლა 13 ივლისი, 2021
3243 ხატია გაბუნია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
3242 Maria Martiashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3241 ნიკა კონცელიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3240 ელენე ვერულიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3239 ლელა ბერიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3238 ხატია ხაჩიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
3237 ლაშა ჭყონია საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3236 Nikoloz Dvali საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3235 tornike tabatadze საქართველო rustavi 13 ივლისი, 2021
3234 მარიამ თათულიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3233 თორნიკე ძამიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3232 მარიამ მშვილდაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
3231 რამაზი გაჩეჩილაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
3230 ცოტნე ჩაჩავა საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
3229 ჯონდი ბაღათურია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3228 Salome Guchidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3227 Guga Begiashvili საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
3226 გიორგი ჩაკვეტაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3225 შოთა დავითაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3224 ნიკა ნატროშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3223 მაია კაპანაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3222 სანო ლობჟანიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3221 ელენე ზურაბაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3220 თენგიზ სარიევი ბოლნისი 13 ივლისი, 2021
3219 იამზე გოგელია საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3218 goga maruladze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3217 ლუკა ორაგველიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
3216 Nino Kurshubadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3215 ანნა კაპანაძე საქართველო ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
3214 ნინო გოგოლაძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
3213 გიორგი დავითაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3212 დათუნა დათუნაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
3211 გიორგი ქევხიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3210 ნიკა გაბარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3209 ალექსანდრე მრელაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
3208 მამუკა გუნავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3207 რევაზ შაშვიაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3206 Tornike Peikrishvili საქართველო rustavi 13 ივლისი, 2021
3205 Rezo Lobjanidze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3204 temuka chogovadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
3203 Ciko Bakradze საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
3202 maka zakaidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად