საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3351 თათია ნადირაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3350 Mariam Davitashvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3349 თამარ ბაზერაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3348 თეკლა აფციაური საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3347 ანრი აბუსელიძე ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3346 Mari beridze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3345 თამარ ცქვიტინიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3344 თამაზ ნოზაძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3343 ლიზი დიასამიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3342 Eti Khardziani საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3341 ლიზი აბესაძე საქართველო ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
3340 ირინა მელიქიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3339 მარიამ პაპიაშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3338 ნიკოლოზ შანიძე საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3337 ანი ღარიბაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3336 ანა მგოიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3335 Ramaz Chkadua საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3334 მარინე ჯინჭარაძე საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3333 მაგდა კოკაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3332 მარიამ გოჩიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3331 Mariam Tabagari საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3330 Anna Aleksanova საქართველო წალკა 14 ივლისი, 2021
3329 ჯემალი იაკობაძე ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3328 Goga Gogoladze საქართველო Rustavi 14 ივლისი, 2021
3327 ცოტნე ჯიჯელავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3326 Data Iashvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3325 ამირან ჭაღალიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3324 თეიმურაზ ანჯაფარიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3323 ნინო შავიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3322 ნინო მალაღურაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3321 ნინო თავართქილაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3320 თამარი კიკვაძე საქართველო ოზურგეთი 14 ივლისი, 2021
3319 მარიამი ტუღუში საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3318 Ana Khoziashvili საქართველო Gori 14 ივლისი, 2021
3317 მარიამ გავაშელი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3316 ნანა კორსავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3315 Nino Maisuradze Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3314 ლუკ ქებაძე საქართველო gori 14 ივლისი, 2021
3313 ნინი ნაცვლიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3312 ხათუნა კორსავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3311 მარგუშა კორსავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3310 მარიამი ბალიაშვილი სიღნაღი 14 ივლისი, 2021
3309 ნია ნანეტაშვილი საქართველო ქარელი 14 ივლისი, 2021
3308 გიორგი ღვინიანიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3307 მთვარისა ბიწაძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3306 მარიამ გოგია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3305 ქეთი გონგლიაშვილი საქართველო ქარელი 14 ივლისი, 2021
3304 ლუკა სანიკიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3303 მარინე კორსავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3302 Luka khujadze khujadze საქართველო Kutaisi 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად