საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3301 გვანცა ათენაშვილი საქართველო ვალე 14 ივლისი, 2021
3300 სოფიკო კუტუბიძე საქართველო ოზურგეთი 14 ივლისი, 2021
3299 ნინო ტყემალაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3298 Nini Gulua საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3297 ანი ქოპილაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3296 მარიამი ელბაქიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3295 მარი ბერიძე საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3294 nika ardzenadze საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3293 ლია მაჩაიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3292 Mariami Churchkhelashvili ახმეტა 14 ივლისი, 2021
3291 მირზა აბულაძე საქართველო ხულო 14 ივლისი, 2021
3290 მარი ჯავახიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3289 თამარ მაისურაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3288 ზაქარია აფციაური თბილისი 14 ივლისი, 2021
3287 მედეა ციცქიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3286 მაკა აბულაძე საქართველო წალკა 14 ივლისი, 2021
3285 Ირაკლი Თიფურიძე საქართველო Თბილისი 14 ივლისი, 2021
3284 Oto Kvachantiradze საქართველო Qobuleti 14 ივლისი, 2021
3283 ნინო მესხიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3282 ქეთი თოდრაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3281 თამარ შაშიაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3280 გვანცა ვერულიძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3279 ელენე იუკურიძე საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3278 .სოფო ლაგვილავა ლაგვილავა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3277 ანა ანდღულაძე საქართველო ოზურგეთი 14 ივლისი, 2021
3276 ნატა ნატა საქართველო Poti 14 ივლისი, 2021
3275 Sandro Kvizhinadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3274 ვახტანგი მიქელაძე საქართველო ხულო 14 ივლისი, 2021
3273 მარიამ წკრიალაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3272 მარიამ ტარტარაშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3271 თამარ სარალიძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3270 ნანა შედანია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3269 ვაჟა გოგონაძე საქართველო ხარაგაული 14 ივლისი, 2021
3268 ირაკლი აბულაძე საქართველო ხულო 14 ივლისი, 2021
3267 ქეთევანი ცუცქირიძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3266 მარი კურბანოვი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3265 ლელა ინასარიძე საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
3264 მზია აზნიაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3263 მაია კამკამიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3262 ანა არობელიძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3261 ჟუჟუნა გოგიავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3260 kvashilava irakli საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3259 ქეთი სარაჯიშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3258 მარიამი გვარამაძე საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3257 მერი ოსიაშვილი საქართველო Tbilisi.geo 14 ივლისი, 2021
3256 სანდრო შარაშიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3255 გია კალანდია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3254 Irma osiashvili საქართველო Tbilisi.geo 14 ივლისი, 2021
3253 გელა ოსიაშვილი საქართველო Tbilisi.geo 14 ივლისი, 2021
3252 მარიამ ხორგუაშვილი საქართველო ქარელი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად