საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3201 თინათინი ღუტიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3200 მარიამი მაისურაძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
3199 Lile Dokhnadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
3198 მელანო სურმანიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3197 ქეთი წუწუნავა საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3196 tazo kheladze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3195 ნინო ბიბილეიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3194 ნუცა მოდებაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3193 Salome Kokaia საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3192 ლიზი ფანჩულიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3191 ნუკრი ახალაია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
3190 ბექა ხელაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3189 ანა ლაზარიაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
3188 მართა სახვაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
3187 ლუკა ბასილაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3186 Marian Gavasheli Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3185 ნინო მელიქიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3184 Tornike Gurwkaia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3183 Koba Malkovnikovi საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
3182 ნიკოლოზ ქუბიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3181 სოფო ფირალიშვილი telavi 13 ივლისი, 2021
3180 Მედეა Დვალიშვილი საქართველო Თბილისი 13 ივლისი, 2021
3179 გიორგი ტალალახაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3178 ლუკა დევიძე ბორჯომი 13 ივლისი, 2021
3177 შალვა ლომჯარია საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
3176 საბა ურუმაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3175 გიორგი ლაზვიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3174 თეონა თავაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3173 ალინა კონცელიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3172 მარიამ ანჯაფარიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3171 თეკლა მინდაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3170 Alina Kontselidze Kontselidze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3169 გვანცა ივანიშილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3168 თაკო აშორტია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3167 გიორგი გელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3166 ლუკა მოსიაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3165 Levan Safariants საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3164 ტატო არაგული Dusheti 13 ივლისი, 2021
3163 ელენე ყენია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3162 სალომე ლაშხია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3161 ლილე ქუთელია საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
3160 ნიკა გოისაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3159 Saba Chkhatarashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3158 დავით ჯაფარიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3157 ნიკა მახარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3156 მარიამ ლურსმანაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3155 მარიამ ხუციშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3154 ნანიკო დევიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3153 ლიკა სოლაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
3152 ანანო სანიკიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად