საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3151 tornike Khvedelidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3150 Luka mchedlishvili საქართველო დუშეთი 13 ივლისი, 2021
3149 თამუნა ჯალაღონია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3148 ცისია ხუროშვილი გორი 13 ივლისი, 2021
3147 ნინი აბშილავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3146 ლილე ლაშხია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3145 ნინო შუბითიძე საქართველო Kutaisi 13 ივლისი, 2021
3144 ელენე თავართქილაძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
3143 Mariam Gogitidze Gogitidze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3142 ტიმ სარქისიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3141 მართა მატკავა საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3140 თორნიკე ახობაძე ახობაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3139 მაია ზაქუტაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3138 ქეთევან ზაალიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3137 თეონა ზაქუტაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3136 გვანცა ხუბაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3135 საბა გიგაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3134 ნათია მახვილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3133 ბელა ვარსიმაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3132 თამთა მუშკოპიშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3131 ანა სიმონიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3130 ანასტადია ბილიხოძე ბილიხოძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3129 ალექსანდრე მენაბდე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3128 ნიკა ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3127 მეგი ჯღამაძე საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
3126 მარიამ მაჭავარიანი საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
3125 ნუცა მალალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3124 ბარბარე ჭუმბურიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3123 თამარი გვიმრაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3122 Maka Makaradze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
3121 saba saatashvili საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
3120 Diana Shainidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3119 მარიამ ჩაგელიშვილი საქართველო ლაგოდეხი 13 ივლისი, 2021
3118 maru talikadze საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3117 ნანიკო ქურდოვანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3116 ანა გინტური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3115 Nini Darchiashvili საქართველო gori 13 ივლისი, 2021
3114 შოთა კახიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3113 ნინო ქებაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
3112 რეზო აკობიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
3111 აკაკი ხელაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
3110 Givi Kartozia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3109 ანა კამკამიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3108 ნატა ჯელაძე საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
3107 Ana Bartia საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3106 დათო ომიაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3105 დათი ზურებიანი თბილისი 13 ივლისი, 2021
3104 Mariam Barabadze საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
3103 მეგი გურალია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
3102 მიშო ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად