საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3101 მარიამ სარაული საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3100 ლელა ჩოქური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3099 მარიამ ზექალაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
3098 Nika Taganashvili საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
3097 მარიამ მალალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3096 Aqsana Makaradze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
3095 ქეთსკი ღონღაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
3094 ლუკა ქარჩავა საქართველო ოზურგეთუ 13 ივლისი, 2021
3093 Luka Namgaladze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3092 მარიამ გავაშელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3091 გიორგი მაისურაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3090 Giorgi Kuprashvili Kuprashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3089 Rinat Gulmamedov საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3088 თამარ გუჩუა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
3087 სალომე მაჭარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3086 მანანა ოქრუაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
3085 ლუკა ჭკუასელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3084 ნატალია შაქარიშვილი საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
3083 saba vacheishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3082 თენგო გობრონიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3081 მარინე ილურიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
3080 ცოტნე ჩოხელი საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
3079 ივერი გოგიტიძ საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
3078 ნინო შერმადინი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3077 ალექსანდრე ჯიშიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3076 ბაჩანა სხილაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3075 ანა ბარამიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3074 ანა შათირიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3073 ილია ჟუჟუნაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3072 ნოდარი ჯანაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3071 ნინო ჩიბურიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3070 საბა ბიწაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3069 დათო სურმანიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3068 ქეთევან სამხარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3067 მარი ბეგლარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3066 Nino Gabechava Gabechava საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
3065 სოფო მეტრეველი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3064 ანა გურალია საქართველო ხობი 13 ივლისი, 2021
3063 Giorgi Gambashidze საქართველო Qutaisi 13 ივლისი, 2021
3062 ლელა მონასელიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3061 ნატალი მეტრეველი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3060 თათია შუბლაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3059 Mariam Kikadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3058 ელენე ბარბაქაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
3057 მარიამ გოროზია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3056 დმიტრი კაზაროვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3055 ნატა ავგაროზაშვილი საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
3054 Saba Zakareishvili საქართველო Tbilisiთბილისი 13 ივლისი, 2021
3053 ზურაბ ჯაიანი საქართველო qutaisi 13 ივლისი, 2021
3052 თემური ტაბატაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად