საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3051 Kaxa kalatozi საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3050 ნია ხაჩიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3049 Irakli Kamadadze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
3048 ნატალია Gogichashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3047 jaba jamaspishvili საქართველო Დედოფლისწყარო 13 ივლისი, 2021
3046 Maia Arakishvili საქართველო Kaspi 13 ივლისი, 2021
3045 ნათია სპანდერაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3044 Saba Xeladze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3043 ელენე ზესაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3042 ალინა მიროიანი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3041 ანა დუმბაძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
3040 ინგა წიკლაური ჩოხატაური 13 ივლისი, 2021
3039 სოფო კვიკვინია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3038 ანა ბუჩუკური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3037 vako შამუგია თბილისი 13 ივლისი, 2021
3036 ანი ბეგლარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3035 აკაკი შენგელია საქართველო ჩხოროწყუ 13 ივლისი, 2021
3034 gigi khachidze საქართველო borjomi 13 ივლისი, 2021
3033 ილენი გუჩუა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
3032 ნინო ვარდანაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3031 ალი იბრაგიმოვი საქართველო ორთაჩალა 13 ივლისი, 2021
3030 მარიამი ბასარია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
3029 ნონა გორდეზიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3028 გიორგი ზანგური თბილისი 13 ივლისი, 2021
3027 ანნა ყურაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3026 Lana Tsereteli საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
3025 საბა ქარჩავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3024 ქეთევან გაბისონია საქართველო მარტვილი 13 ივლისი, 2021
3023 Davit Nikvashvili საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3022 ალექსანდრა ქობულაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3021 გიორგი როჭიკაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3020 თამარ ერემაძე საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
3019 Mariam Gelashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3018 ნია რურუა საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3017 Sofo Zarandia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3016 Paata Tchegelidze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
3015 Nia Kartozia ამერიკის შეერთებული შტატები New York 13 ივლისი, 2021
3014 გიორგი ნებუნიშვილი რუსთავი 13 ივლისი, 2021
3013 ზვიად ბარამიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3012 გიორგი მინდიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3011 ანა დათუნაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
3010 მარია გლობა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3009 ნატალია საბიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3008 მაკა კიკაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
3007 salome sakandelidze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
3006 ერიკ არაქელოვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3005 121231 4334343 საქართველო adassdsda 13 ივლისი, 2021
3004 lazare arevadze საქართველო rustavi 13 ივლისი, 2021
3003 mariam trapaidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3002 ია ზენაიშვილი საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად